Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tips voor als het vriest...

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie nog véél te weinig reacties op dat forum van de TMC-leden, of zelfs maar duimen in de goede richting

Done.
Jouw reactie is ook sterk.

(Wordt er soms wel een beetje moe van om het gevecht maar op inhoudelijke argumenten te blijven voeren, mensen die het niet willen zien of snappen zijn vaak gewoonweg niet gevoelig voor redeneringen. Proefritjes geven is leuker [emoji4])
 
(Wordt er soms wel een beetje moe van om het gevecht maar op inhoudelijke argumenten te blijven voeren, mensen die het niet willen zien of snappen zijn vaak gewoonweg niet gevoelig voor redeneringen. Proefritjes geven is leuker [emoji4])

Vermits intelligentie normaalverdeeld is, is het een spijtige zaak dat vandaag de dag iedereen een mening mag en zal hebben.
Krantenfora staan vol met weinig wetenschappelijke toogpraat en troll-comments. Enige kennis van zaken is absoluut niet nodig; lijkt zelfs eerder remmend. :)

"waterstof is beter", "De elektriciteit komt van kolencentrales", "zwaar gesubsidieerd", "te weinig range", "batterijen zijn vervuilend".

Misschien maar eens een website maken waar het allemaal haarfijn wordt uitgelegd, op een manier die begrijpelijk is voor de mentaal uitgedaagde medemens.
 
Vermits intelligentie normaalverdeeld is, is het een spijtige zaak dat vandaag de dag iedereen een mening mag en zal hebben.
Krantenfora staan vol met weinig wetenschappelijke toogpraat en troll-comments. Enige kennis van zaken is absoluut niet nodig; lijkt zelfs eerder remmend. :)

"waterstof is beter", "De elektriciteit komt van kolencentrales", "zwaar gesubsidieerd", "te weinig range", "batterijen zijn vervuilend".

Misschien maar eens een website maken waar het allemaal haarfijn wordt uitgelegd, op een manier die begrijpelijk is voor de mentaal uitgedaagde medemens.

+100 !

Graag een korte url, iets van http://lees.dit.even
 
Misschien maar eens een website maken waar het allemaal haarfijn wordt uitgelegd, op een manier die begrijpelijk is voor de mentaal uitgedaagde medemens.

Die is in de maak!

- - - Updated - - -

+100 !

Graag een korte url, iets van http://lees.dit.even

Wordt: Teslavragen.nl voor de basisinformatie.

- - - Updated - - -

Gaaf! In de sneeuw rijden is zó leuk. Lijkt mij een feestje :)

Afgelopen vrijdag voor het eerst met de 70D door wat sneeuw gereden. Enorme tractie bij gasgeven en kaarsrecht in het spoor. Pas bij plotseling vol intrappen gaat lampje van TC branden, verder redt hij het prima.
Heeft ook een nadeel. Je merkt bijna niets van de sneeuw en daarom moet je extra opletten bij bochten. Hij wil per slot van rekening altijd rechtuit en als de weg glad is dan kan dat verrassen.

Maar niets leuker dan door de sneeuw te ploegen, vooral als het dan ook nog wat omhoog gaat.

Had hiervoor ook wel AWD modellen maar niets is hiermee vergelijkbaar.
 
Het vervolg hierop: woensdagmiddag was mijn auto weer klaar inclusief nieuwe DC-DC converter, minor firmware update, nieuwe UMC, nieuwe linkerbuitenspiegel en zelfs gewassen.
Geen kosten, ook niet voor de vervangende auto, en supervriendelijke ontvangst in Duiven.
Normaal ga ik altijd naar Tilburg, maar Duiven is ook een aanrader.

Wat een ongelooflijk bedrijf en mensen werken er toch en wat snappen ze toch goed waar het om gaat.
Nooit meer terug naar Audi.

Vanochtend vanaf 70% opgeladen naar 100%: ging niet van harte.
Binnentemperatuur was ondanks airco op 20 toch slechts gestegen naar +0,1.
Toen naar Apeldoorn gereden en al snel bleek dat de lucht wel werd geblazen, maar niet verwarmd...
Gelukkig dat de stoelverwarming het wel deed.

Vanmiddag op de terugweg naar Oss langs Duiven gegaan en daar hebben ze hem gehouden in afwachting van een onderdeel dat uit Tilburg of Amsterdam moet komen.
Goede service, prima koffie en een BMW leenauto mee gekregen met werkende verwarming.

Overigens herken ik het probleem met de ramen uit het begin van deze thread ook, maar dankzij deze thread was ik er alert op (dank je!),
verder heb ik mijn ruitewissers uit voorzorg op 'uit' staan.
Helaas heeft de klapt door de vorst de inkerbuitenspiegel niet helemaal meer open, wordt nu ook nagekeken.

Ik begin Björn te verdenken van te optimistisch winterfilmpjes....

Maar vandaag op de heenweg (zonder airco) een keurig verbruk van 181 KWh/km gereden, dat dan wel weer :)
Snelheid 100-120 KM/u