Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tips voor avondje Amsterdam?

This site may earn commission on affiliate links.
Een goed te overwegen alternatief is de parkeergarage Oosterdok. Is bij het Centraal Station dus vandaar is OV alle kanten op beschikbaar. Altijd plaats 1360 plekken, grote ruimte om te parkeren. €15 per 24 uur. 13 laadplekken beschikbaar. Nooit zelf geladen, maar newmotion pas zal er wel werken (even app raadplegen). Makkelijkste om er te komen de ringweg oost of west volgen en dan verder de navigatie.
 
  • Helpful
Reactions: xveys
Ik was afgelopen week even in Amsterdam. Dochterlief wilde naar een concert in de Melkweg dus ik, als goede vader, bracht haar en haar vriendinnen in stijl weg. Ik heb mijn auto geparkeerd in Byzantium. Er zijn een paar laadpunten, trage Lolo's. Kosten na 6 uur parkeren: dik 48 euro....

Dus: geen aanrader.
 
Ik was afgelopen week even in Amsterdam. Dochterlief wilde naar een concert in de Melkweg dus ik, als goede vader, bracht haar en haar vriendinnen in stijl weg. Ik heb mijn auto geparkeerd in Byzantium. Er zijn een paar laadpunten, trage Lolo's. Kosten na 6 uur parkeren: dik 48 euro....

Dus: geen aanrader.
tsja. het is niet anders in de grote stad. ik neem meestal een Uber tram of Car2go. Voor buitenstedelingen is dat natuurlijk geen alternatief. Echt stijlvol is de valet parkeerservice icm thuisbrengservice (hoef je geen Bob meer) van cardrivers.nl, je auto wordt opgehaald voor de deur van je bestemming en ze laden m ook netjes bij tussentijds.
 
Ik was afgelopen week even in Amsterdam. Dochterlief wilde naar een concert in de Melkweg dus ik, als goede vader, bracht haar en haar vriendinnen in stijl weg. Ik heb mijn auto geparkeerd in Byzantium. Er zijn een paar laadpunten, trage Lolo's. Kosten na 6 uur parkeren: dik 48 euro....

Dus: geen aanrader.

Je kan dan beter in de vossiusstraat naast de pc hooft parkeren. Vaak wel een plek en iets goedkoper.

Verder is Oosterdok parking best goed. Ruime plekken en dichtbij centrum. Maar goed. uiteindelijk betaal je overal wel een premium tarief voor het gemak van dichtbij parkeren. Nu heb ik nooit 24 uur in Amsterdam centrum moeten blijven parkeren, dus dat scheelt dan weer ;-)
 
Ik was afgelopen week even in Amsterdam. Dochterlief wilde naar een concert in de Melkweg dus ik, als goede vader, bracht haar en haar vriendinnen in stijl weg. Ik heb mijn auto geparkeerd in Byzantium. Er zijn een paar laadpunten, trage Lolo's. Kosten na 6 uur parkeren: dik 48 euro....

Dus: geen aanrader.
All time low? Daar waren ook twee van mijn meiden. En gewoon met de NS.