Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Titanium Model S gekozen ?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb heel snel beslist. Was voor mij een logische kleur nadat ik eerder al een bruine ICE-wagen reed.
Na mijn testrit nog even gaan kijken in de Stadsfeestzaal in Antwerpen waar hij in the flesh te zien was en dat bevestigde mijn keuze alleen maar.

Mijn testrit-bijzitter was ook blij met mijn keuze (die ook qua interieur dezelfde zou kiezen - of zeggen ze dat tegen iedereen ?...), want "dan zien ze eens wat anders dan de meest gekozen andere kleuren". Wat uiterlijk betreft, laat ik me sowieso nooit door anderen beïnvloeden.
De achterwiel-85S leek me al snel genoeg en in onze contreien is AWD niet echt een must, dus koos ik eerder voor de luchtvering, mede op zijn aanraden.

Benieuwd hoeveel van ons er in BE & NL al of binnenkort mee rondrijden, dus kijk uit naar de reacties.
Daarom nog eens een 'teldraadje' ?...

1
 
Ik heb heel snel beslist. Was voor mij een logische kleur nadat ik eerder al een bruine ICE-wagen reed.
Na mijn testrit nog even gaan kijken in de Stadsfeestzaal in Antwerpen waar hij in the flesh te zien was en dat bevestigde mijn keuze alleen maar.

Mijn testrit-bijzitter was ook blij met mijn keuze (die ook qua interieur dezelfde zou kiezen - of zeggen ze dat tegen iedereen ?...), want "dan zien ze eens wat anders dan de meest gekozen andere kleuren". Wat uiterlijk betreft, laat ik me sowieso nooit door anderen beïnvloeden.
De achterwiel-85S leek me al snel genoeg en in onze contreien is AWD niet echt een must, dus koos ik eerder voor de luchtvering, mede op zijn aanraden.

Benieuwd hoeveel van ons er in BE & NL al of binnenkort mee rondrijden, dus kijk uit naar de reacties.
Daarom nog eens een 'teldraadje' ?...

1
Enige maanden geleden ben ik met een swap bezig geweest van mijn P85 naar een P85D. Uiteindelijk vanaf gezien maar was de deal doorgegaan had ik ook voor deze kleur gekozen.
Precies in de config als op de Tesla site. Mooie kleur dus maarreh.....

-1 :biggrin:
 
Enige maanden geleden ben ik met een swap bezig geweest van mijn P85 naar een P85D. Uiteindelijk vanaf gezien maar was de deal doorgegaan had ik ook voor deze kleur gekozen.
Precies in de config als op de Tesla site. Mooie kleur dus maarreh.....

-1 :biggrin:

Wat niet is, kan nog komen :wink:

- - - Updated - - -

+1

Hier trade-in van 85S Bruin naar 85D Titanium - morgen mogen we hem afhalen!

Lucky bastard. Geniet van de dag, en die erna.
 
Ik heb net een 70D loaner in titanium meegekregen, en ik moet zeggen dat het een kleur is wat valt of staat met belichting. In een dag zoals vandaag (bewolkt) ziet het er een stuk fletser uit, dan in de volle zon.
Was in het begin erg gecharmeerd op foto's, maar in het echt toch een stuk minder... uiteraard erg subjectief belicht ;)
Misschien omdat mijn loaner geen panodak heeft, denk dat het met glazen dak een stuk minder overheerst.
 
Trade-in bij Tesla?
Hoe doe je dat met de subsidies op de oude waaronder MIA?
Zet je die over, omdat ik begrepen had dat je daarvoor de auto 5 jaar moet rijden.

Hans is Belg, Dus niks MIA. Maar als hij van de vlaamse subsidie heeft genoten, dacht ik dat hij de investering 3 jaar moet behouden.
Maar ik denk dat Hans niet van de subsidie gebruik heeft gemaakt.
 
Hans is Belg, Dus niks MIA. Maar als hij van de vlaamse subsidie heeft genoten, dacht ik dat hij de investering 3 jaar moet behouden.
Maar ik denk dat Hans niet van de subsidie gebruik heeft gemaakt.

Frank inderdaad geen subsidies hier, ik steek de wagen niet in investering maar in directe kost over 5jaar. Intussen de wagen opgehaald, ben tevreden van het kleur, de nieuwe zetels en de ophanging - toch een serieuze verandering tov. de classic 85
 
2015-07-12 13.31.06.jpg
Heel tevreden met mijn titanium kleur (hier aan de SUC in Nancy!
 
Ik heb ook een Titanium besteld. Levering eind augustus, dus kan nu nog geen foto's laten zien. Ik twijfelde aanvankelijk een beetje, en ben toen gaan kijken naar een demo bij Tesla SeC Den Haag. Een Tesla medewerkster was zo vriendelijk om de auto, die eerst in de schaduw stond, te verplaatsen naar een plekje in de zon. Ik heb dus uitgebreid de kleur met verschillende belichting kunnen bekijken en van alle hoeken. Ik vond het erg mooi, zowel in schaduw als zon. Overigens denk ik dat iedere auto in zonlicht wat meer dynamiek heeft, dat geldt niet alleen voor deze titanium lak.
Ik zal hier wel een foto plaatsen zodra de auto is afgeleverd.