TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Titanium Model S gekozen ?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ppetercc, Jul 26, 2015.

1. ppetercc

ppetercc Happy S driver

Ik heb heel snel beslist. Was voor mij een logische kleur nadat ik eerder al een bruine ICE-wagen reed.
    Na mijn testrit nog even gaan kijken in de Stadsfeestzaal in Antwerpen waar hij in the flesh te zien was en dat bevestigde mijn keuze alleen maar.

Mijn testrit-bijzitter was ook blij met mijn keuze (die ook qua interieur dezelfde zou kiezen - of zeggen ze dat tegen iedereen ?...), want "dan zien ze eens wat anders dan de meest gekozen andere kleuren". Wat uiterlijk betreft, laat ik me sowieso nooit door anderen beïnvloeden.
    De achterwiel-85S leek me al snel genoeg en in onze contreien is AWD niet echt een must, dus koos ik eerder voor de luchtvering, mede op zijn aanraden.

Benieuwd hoeveel van ons er in BE & NL al of binnenkort mee rondrijden, dus kijk uit naar de reacties.
    Daarom nog eens een 'teldraadje' ?...

1

2. is3

is3 Member

Enige maanden geleden ben ik met een swap bezig geweest van mijn P85 naar een P85D. Uiteindelijk vanaf gezien maar was de deal doorgegaan had ik ook voor deze kleur gekozen.
    Precies in de config als op de Tesla site. Mooie kleur dus maarreh.....

-1 :biggrin:

3. Hans69

Hans69 Member

#3 Hans69, Jul 26, 2015
    Last edited: Jul 26, 2015
    +1

Hier trade-in van 85S Bruin naar 85D Titanium - morgen mogen we hem afhalen!

4. ppetercc

ppetercc Happy S driver

Wat niet is, kan nog komen :wink:

- - - Updated - - -

Lucky bastard. Geniet van de dag, en die erna.

5. is3

is3 Member

Model X zit in de planning.......:biggrin:

6. ppetercc

ppetercc Happy S driver

Nice. Dus die op de Model X home page wordt het ?
    Voor mij wordt de Model S de eerste 'lage' auto sinds 15 jaar.

7. is3

is3 Member

Thuis staat het licht op groen.....dus grote kans van wel......:biggrin:
    AL is de S 'blind' besteld in 2013 (geen seconde spijt!) maar wil eerst de X uitgebreid testen alvorens tot evt aankoop over te gaan......

8. Iwan

Iwan Member

Ik heb net een 70D loaner in titanium meegekregen, en ik moet zeggen dat het een kleur is wat valt of staat met belichting. In een dag zoals vandaag (bewolkt) ziet het er een stuk fletser uit, dan in de volle zon.
    Was in het begin erg gecharmeerd op foto's, maar in het echt toch een stuk minder... uiteraard erg subjectief belicht ;)
    Misschien omdat mijn loaner geen panodak heeft, denk dat het met glazen dak een stuk minder overheerst.

9. fmda

fmda Member

Trade-in bij Tesla?
    Hoe doe je dat met de subsidies op de oude waaronder MIA?
    Zet je die over, omdat ik begrepen had dat je daarvoor de auto 5 jaar moet rijden.

10. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Hans is Belg, Dus niks MIA. Maar als hij van de vlaamse subsidie heeft genoten, dacht ik dat hij de investering 3 jaar moet behouden.
    Maar ik denk dat Hans niet van de subsidie gebruik heeft gemaakt.

11. Hans69

Hans69 Member

Frank inderdaad geen subsidies hier, ik steek de wagen niet in investering maar in directe kost over 5jaar. Intussen de wagen opgehaald, ben tevreden van het kleur, de nieuwe zetels en de ophanging - toch een serieuze verandering tov. de classic 85

12. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

proficiat Hans.
    Hij zal wel al vuil zijn zeker met dit weer:wink:

13. MaaJoo

MaaJoo Member

2015-07-12 13.31.06.jpg Heel tevreden met mijn titanium kleur (hier aan de SUC in Nancy!

14. Iwan

Iwan Member

Je staat een beetje scheef MaaJoo :wink:.
    Prachtig zoals het er zo bij staat. Zoals ik al eerder zei; bij zonlicht/belichting komt veel dynamiek van deze kleur naar boven. Hoe zie je dat bij bewolking?

15. ppetercc

ppetercc Happy S driver

Mooi. Goeie keuze. En afgaande op de reacties (ook al is het vakantieperiode) lijkt het een zeldzame keuze.

16. MaaJoo

MaaJoo Member

De auto stond recht in het begin, maar my Tesla heeft zich even naar z'n goeie kant gedraaid voor de foto :tongue:

17. NielsH

NielsH Member

Ik heb ook een Titanium besteld. Levering eind augustus, dus kan nu nog geen foto's laten zien. Ik twijfelde aanvankelijk een beetje, en ben toen gaan kijken naar een demo bij Tesla SeC Den Haag. Een Tesla medewerkster was zo vriendelijk om de auto, die eerst in de schaduw stond, te verplaatsen naar een plekje in de zon. Ik heb dus uitgebreid de kleur met verschillende belichting kunnen bekijken en van alle hoeken. Ik vond het erg mooi, zowel in schaduw als zon. Overigens denk ik dat iedere auto in zonlicht wat meer dynamiek heeft, dat geldt niet alleen voor deze titanium lak.
    Ik zal hier wel een foto plaatsen zodra de auto is afgeleverd.

18. ppetercc

ppetercc Happy S driver

Het blije resultaat :

image.jpg

19. Leon W

Leon W Member

Ik heb ook de titanium, was er qua kleur al meteen uit. Ik vindt het een mooie gedistingeerde kleur, vooral in combinatie met de crème bekleding en pano-dak. Heb deze 10/8 opgehaald.
    79322146e8b89e5164fdd50aaaf55ea4.jpg savonds

0fd805484b0fcaae8a759c9f94c58691.jpg bij zonlicht

20. Erik-S85

Erik-S85 Member

Helaas nog niet in het echt gezien maar zo op de foto ziet het erg prachtig uit. Tot nu toe vond ik rood de mooiste maar deze zou over een aantal jaar wel eens de vervanger kunnen worden.

Share This Page