Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TMC Nieuwjaarsborrel op 8 januari, vanaf 16:00 in de buurt van Nieuwegein

Kom je naar de TMC nieuwjaaborrel op 8 januari, 16:00 in de buurt van Nieuwegein, NL?

• Total voters
    46
  • Poll closed .

redevries

René de Vries
May 22, 2013
2,444
502
Oosterhout, Netherlands
Ik had al eerder beloofd om eens te kijken of we voor Tesla rijders in de buurt van Utrecht (Nieuwegein) eens een borrel kunnen organiseren.

Met alle plezier wil ik dat coördineren, maar het hangt er een beetje vanaf wat de opkomst is.

Vandaar het verzoek om deze poll in te vullen, op basis daarvan kan ik alvast een plekje boeken in groot Nieuwegein :)

Ik regel een borrellocatie EN het eerste rondje. Als er behoefte is om achteraf nog wat te gaan eten, kan dat ter plekke worden geregeld

Voor de TapaTalk gebruikers: Dit is de link naar de web view: TMC Nieuwjaarsborrel op 8 januari, vanaf 16:00 in de buurt van Nieuwegein

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,689
1,550
Dan zijn we juist de handleiding van onze nieuw boodschappenwagentje aan het doornemen... :cool:

Desiré

Member
Sep 7, 2015
938
236
Nijmegen
Leuk initiatief, als er zakelijk niets tussendoor komt, ben ik er bij. Een mooie gelegenheid om een aantal van jullie "die hards" in levende lijven eens te treffen.

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC