Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TMC Nieuwjaarsborrel op 8 januari, vanaf 16:00 in de buurt van Nieuwegein

Kom je naar de TMC nieuwjaaborrel op 8 januari, 16:00 in de buurt van Nieuwegein, NL?


  • Total voters
    46
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
'met de vlam in de pijp, scheur ik door de brennerpas, met mijn dertig tonnen diesel ver van huis maar in mijn sas'

Helaas er niet bij. Rond die tijd daadwerkelijk op de Brenner. Niet met de MS maar met een 'echte' diesel met een lading hulpgoederen onderweg naar Albanie.

- - - Updated - - -

'met de vlam in de pijp, scheur ik door de brennerpas, met mijn dertig tonnen diesel ver van huis maar in mijn sas'

Helaas er niet bij. Rond die tijd daadwerkelijk op de Brenner. Niet met de MS maar met een 'echte' diesel met een lading hulpgoederen onderweg naar Albanie.
 
Bij deze is iedereen uitgenodigd op 8 januari om 16:00 bij Down Under in Nieuwegein. Er is een speciale hoek voor ons gereserveerd met wat sta-tafels om gezellig het nieuwe jaar in te luiden.
Liefhebbers kunnen achteraf op eigen gelegenheid een hapje blijven eten, daarvoor heb ik niets gereserveerd.

Down Under is makkelijk bereikbaar, het ligt vlakbij knooppunt Lunetten en er is ruim plek om te parkeren. Er is ook één 11 kW charger :)

Adresgegevens:

Down Under
Ravensewetering 1
3439 ZZ NIEUWEGEIN
+31 30 28 77777

Down Under Nieuwegein - Toplocatie voor Watersport


Screen Shot 2016-01-04 at 16.22.49.png


Google Maps