Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TMC Party -- Part Three

5 years after...


  • Total voters
    64
This site may earn commission on affiliate links.
Been there, done that, @Wim S.
56B79A0C-1B72-4530-8961-081D07955287.jpeg
 
  • Like
Reactions: Wim S.
Excuus! Kom niet zo veel meer aan het forum toe. Bedacht mij pas dat een repeat van Waalwijk na 5 jaar wel aardig zou zijn. En kijk aan, het is al geregeld!
Hoop er te zijn.
Is er nog een lijst van deelnemers van toen zodat die actief benaderd kunnen worden?
Ben wel benieuwd wie er allemaal nog in de originele auto rijden.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Excuus! Kom niet zo veel meer aan het forum toe. Bedacht mij pas dat een repeat van Waalwijk na 5 jaar wel aardig zou zijn. En kijk aan, het is al geregeld!
Hoop er te zijn.
Is er nog een lijst van deelnemers van toen zodat die actief benaderd kunnen worden?
Ben wel benieuwd wie er allemaal nog in de originele auto rijden.
er was toen een Google sheet gemaakt... maar ik heb hem niet (kon niet komen toen)
Hopelijk lezen @jetje of @Wiebe nog eens mee... of heeft één van de andere aanwezigen van toen de sheet bewaard?
altijd welkom.

@LastNLSig : leuk dat je komt. Ik sta nog steeds in het krijt ! Kunnen we eindelijk onze rekeningen vereffenen :D
 
Leuk! Feestje!:)
Even een vraag, voordat ik mijn agenda aanpas. Is dit een feestje voor de ras-echte pioniers uit 2013, of zijn ook de post-pioneers welkom? Met andere woorden, wordt ik wel of niet buitengesloten?:(
Alle Tesla-eigenaren van vóór de toekomstige overname zullen als pioniers de geschiedenis in gaan.

Komt dus allen, in groten getale.
 
We zullen er zijn met dezelfde auto auto als in 2013
Ben benieuwd hoeveel van de originelen er zullen zijn.


Top !

Intussen zijn we met 35, waarvan er 14 blijven slapen.


35 is meer dan de poll hierboven, sommigen komen met twee; en anderen hebben de poll niet ingevuld maar meteen via mail ingeschreven.

Voor diegene die nog niet ingeschreven zijn :

bRFcd.jpg


er is nog plaats :p
 
  • Like
Reactions: Xfrank