Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TMC Party -- Part Three

5 years after...


  • Total voters
    64
This site may earn commission on affiliate links.

S-19910

Driving Model-S #19910
Aug 13, 2013
7,138
6,305
Grobbendonk, Belgium
Party 2018.jpg
 
Dirk! Je weet toch dat mijn zoon die dag jarig is!!!! Je wilt me er niet bij hebben hè?.........:(
mijn vader ook, en die wordt 80.
Er zal wel altijd iemand jarig zijn op iedere dag. Uw zoon heeft nog heel wat verjaardagen voor de boeg. Tijd zat om hem mentaal voor te bereiden dat zijn feestje op een andere dag zal zijn;)

en... natuurlijk willen we je erbij hebben
 
  • Like
Reactions: S-19910
Goed plan ! Kwam vandaag toevallig m'n naamkaart van de bijeenkomt in Waalwijk op 21 sep. 2013 weer tegen. Nog maar eens de link naar wat foto's van toen. Was zo jammer dat ik mijn S pas kreeg op de 23e september, twee dagen later... Ben maar met m'n oude auto gekomen toen -;)

View attachment 290266
Leuk, die foto's van toen. Er waren (buiten de Tesla's) best veel leuke auto's toen.
 
Een Audi S6 Avant waarmee Jeffrey v.d. M. en ik naar Waalwijk reden was niet een echt beroerde auto. :)
Ja, das war noch einmal.
De lange rit was in feite te kort om jouw hele verleden (politie, fotograaf, iCentre, noem maar op) te bespreken. Daar had lulletje rozenwater Jeffrey weinig tegenin te brengen. Maar goed dat ik toen nog niks wist van je ene oog, die Audi had nog geen autopilot
Kan me vooral herinneren hoe ik daar in Tilburg vol ongeloof heb gestaan...”krijg ik echt over een paar weken ook zo’n auto?”
Vijf jaar geleden al weer bijna, het is wat. Betwijfel overigens dat ik er 21 sep 2018 bij kan zijn, ben waarschijnlijk niet in het land. Er is die dag ook niemand jarig in mijn familie, volgens mij heb je er dan niks te zoeken.