Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Toertocht met (chronisch) zieke kinderen in onze Tesla's?

Lijkt het je leuk om deel te nemen aan een tourtocht met (chronisch) zieke kinderen? Datum volgt.

  • Ja, maar ik rijd niet mee.

    Votes: 0 0.0%
  • Nee.

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    42
This site may earn commission on affiliate links.
Disclaimer: ik heb gezocht of ik andere threads kon vinden hierover, maar vond niets. Als er al een vergelijkbare thread bestaat dan is een linkje meer dan welkom, dan doe ik mijn oproep daar!

Via Facebook kwam ik een mooi bericht tegen, een tour in 20 BMWs voor patiëntjes uit het EMC Sophia kinderziekenhuis: Stichting Vrienden van het Sophia

Elke Tesla rijder kent de enthousiaste reacties van kinderen als ze voor het eerst meerijden in een Tesla, er zijn veel kinderen die nog nooit in een snel accelererende auto hebben gezeten. Persoonlijk geniet ik altijd van de reacties, vorige zomer 5 ritjes gemaakt met kinderen van de camping

Zouden wij ook niet een vergelijkbare tour kunnen opzetten, met onze Tesla's?
Vooral voor de jongere patiëntjes lijkt me dat een dag om nooit te vergeten!

Bij voldoende interesse wil ik de kar wel trekken (bijv. contact zoeken met een ziekenhuis of stichting, sponsoren voor bijvoorbeeld een lunch zoeken, programma samenstellen etc). Hulp is natuurlijk welkom.
Hoor het graag!
 
  • Like
Reactions: DR Danny