Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TopDutchCom

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij kansloos zo lang de Nederlandse overheid moet flink inspringt en met een flinke zak geld over de brug komt. Het gaat al snel over 5.000 arbeidsplaatsen die worden gecreëerd. Ook al klopt de redenatie niet helemaal, stel dat dit 5.000 werklozen scheelt, die momenteel de overheid op jaarbasis 20.000 kosten. Dan is de besparing voor de overheid al 100 miljoen (aanpalende sectoren nog niet mee gerekend). Daarbovenop komt nog dat deze mensen al snel 20.000 opbrengen (belasting inkomsten etc). Dus nogmaals 100 Mio. Dat moet de overheid toch wel iets waard zijn.
 
Ik snap het echt niet. Wat is de propositie, wat is de call to action? Meer aandacht voor vorm dan inhoud. Als je, net als de staat Nevada met een zak geld van 1 miljard aankomt PLUS een goed verhaal, krijg je meer aandacht....

In de US hebben ze een pitch uitgeschreven, en gekeken wat er op binnenkomt. Ik verwacht hier iets dergelijks.
 
Mis de how en what, maakt op mij geen indruk en dat met een budget van 12 milj.
bedoel je die site? Ik begreep dat die in elkaar is gezet door een paar ondernemers uit Noord Nederland als een soort burgerinitiatief. Via whatsapp groep ideeën verzameld en in zeer korte tijd een site gemaakt. Ziet er erg goed uit wat mij betreft. Het doel is om aandacht van Elon te krijgen en NL op de short-list te laten verschijnen. Geld kunnen ze niet bieden, maar wel goede argumenten.
 
bedoel je die site? Ik begreep dat die in elkaar is gezet door een paar ondernemers uit Noord Nederland als een soort burgerinitiatief. Via whatsapp groep ideeën verzameld en in zeer korte tijd een site gemaakt. Ziet er erg goed uit wat mij betreft. Het doel is om aandacht van Elon te krijgen en NL op de short-list te laten verschijnen. Geld kunnen ze niet bieden, maar wel goede argumenten.
Zo zit het. En om nog eens kracht bij te zetten hebben enkelen ook meteen maar een Model X aangeschaft. ;-)