Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TOTAL Plug-To-Drive Charge Card

This site may earn commission on affiliate links.
Fastned heeft echt geprobeerd om de samenwerking met Tesla aan te gaan maar Tesla heeft afgehaakt.

Overigens kan je bij Fastned gewoon met een type 2 kabel opladen met ongeveer 3x26A (80km/uur) en het is voorlopig gratis.

Momenteel 4 plekken operationeel, er komt er ongeveer 1 per week bij.......heel netjes!

Net op de site van fastned gekeken. De laatste keer dat ik keek waren er nog geen operationeel op de site (terwijl palmpol al werkte)
Nu lijken er 4 (5 ivm 1 loc beide kanten weg?) op te staan op het kaartje. Ik kan daar echter alleen globale locaties uit beredeneren.
Kan ik ergens op die site of elders adressen / namen van parkeerplaatsen vinden?


P.s.: Parkplatz "Bitte Sauber Halten" is overigens onvindbaar :tongue:.
 
Net op de site van fastned gekeken. De laatste keer dat ik keek waren er nog geen operationeel op de site (terwijl palmpol al werkte)
Nu lijken er 4 (5 ivm 1 loc beide kanten weg?) op te staan op het kaartje. Ik kan daar echter alleen globale locaties uit beredeneren.
Kan ik ergens op die site of elders adressen / namen van parkeerplaatsen vinden?


P.s.: Parkplatz "Bitte Sauber Halten" is overigens onvindbaar :tongue:.

Kijk even in het draadje over Fasned. Daar heb ik de namen gepost.