Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Toys for boys

This site may earn commission on affiliate links.
Heb die van mij al een half jaar uit elkaar liggen om dat lelijke rood om te zetten naar stylish Signature Red. Is helaas nog niet van gekomen (prioriteiten). Wrappen zou mooi/goedkoop zijn, maar ik ben bang dat er geen Signature Red wrapfolie te vinden is. Wordt het waarschijnlijk toch de spuiter.
 
Even iets anders. Maar ook toys for boys.
Wil een elektrische kart laten bouwen. Dit wil zeggen. Een kartonderstel kopen en een electromotor met batterij erop laten plaatsen om zo te kunnen wedijveren met de motor-karts. Natuurlijk zijn er verschillende klassen en zal ik nooit echte wedstrijden mogen meeracen met de gewone karts.
Maar veel gebruikte motor is te zien op volgende link : http://www.rotax-kart.com/upload/files/3527.pdf

Ik zou dus een electrisch equivalent willen hebben van deze motor. Hieronder 3 verschillende benzine motoren vergeleken en daarnaast de gegevens van een electromotor (met 2 battery packs die verwisselbaar zijn) en een electromotor die veel krachtiger is maar waar het batterypack op maat zou gemaakt worden en dus niet verwisselbaar.

Iemand met "iets" meer verstand van motoren die me kan uitleggen of de "standaard" electromotor tegen de rotamax evo 125 op kan? Of dat ik toch de krachtigere motor moet kiezen. Of ontbreekt er nog info om dit te kunnen bepalen.

electro vs benz.png