TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

trekhaak model 3

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by jefjef, Sep 20, 2019.

1. jefjef

jefjef Member

Kan het kwaad wanneer ik de trekhaak er permanent achter op de model 3 laat zitten? Tesla geeft aan deze na gebruik te verwijderen ivm roestvorming

2. jefjef

jefjef Member

Oke dank je, ik geb de gehele topic doorgelezen en verdeeldheid is 50/50

3. TM3LR

TM3LR Member

Is een klusje van niks, dus waarom zou je?

4. DutchTM3

DutchTM3 Active Member

Plus dat 'het oog van je achterligger' ook wat wil :cool:

5. prettig

prettig Member

De RDW gaat elektrisch rijden (lease mag nu), vandaag vernomen van RDW keuringsmeester. Die was aan het wachten op zijn model 3 (en ze stonden met z'n allen om die van mij heen om hem eens goed te bekijken, want ze willen er allemaal een gaan leasen).

Wellicht gaan ze nu individuele aanvragen "anders" bekijken. En als een RDW medewerker zelf een trekhaak gaat monteren, wat gaan ze dan doen? Kon wel eens gaan helpen.

6. SparkyM3LR4WD

SparkyM3LR4WD Elbert

Off topic -> was je bij RDW voor import? APK lijkt me wat vroeg/snel ;)

7. prettig

prettig Member

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC