TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Trier en Platten

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by archHW, Oct 23, 2014.

1. archHW

archHW Member

Goeiemorgen,

wij hebben een familieweekendje richting Platten met tussenstop in Trier (we vertrekken vanuit Sint-Truiden)... Ik vind op plugshare wel wat laadpunten in Trier maar zonder extra veel uitleg... Iemand toevallig daar al geladen? Jammergenoeg geen superchargers op het programma, gezien we zondagochtend rond de middag terug dienen te zijn vroeg ik me af of iemand weet heeft van snellaadpunten daar in de buurt?

2. diegop

diegop LaTrêve

Via PlugSurfing site en app vindt je wel wat info over de laadpalen en je kan die dan ook via de app activeren. Mij is het echter niet gelukt omdat ik de volgens de app geen internetverbinding heb via 3G (lukt wel via Wifi).
    Op zich lijkt het mij gemakkelijk om via de app te kunnen laden.

3. Wim S.

Wim S. Active Member

Ik heb een maand geleden in Trier geladen. Op het parkeerterrein aan de Augustinerstrasze staat een flinke zuil van RWE met 2 x 22 kW. Ging prima met pasje van NewMotion.

Share This Page