TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

tripplanner probleem

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by pierewiet, Sep 28, 2017.

1. pierewiet

pierewiet Member

Hallo ,sedert enkele dagen heb ik mijn models S 85 .
    Ben nu eens dat navigatiesysteem aan het testen en geef een route in van Brugge naar Orange in Frankrijk .
    De navigatie geeft dan aan dat ik in Senglis ( Parijs) moet tanken maar al de verdere tankbeurten geeft hij niet weer .
    En op settings van navigatie staat tripplanner op on .
    Doe ik iets verkeerd ?

2. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

ergens links beneden in het lijstje van de turn by turns even duwen en dan krijg je de volledige trip te zien.

3. pierewiet

pierewiet Member

ik denk dat ik mij verkeerd heb uitgedrukt . Ik bedoel dat ik wel de volledige route zie naar orange ,maar dat er eigenlijk maar 1 supercharger stop is , de verdere toont hij niet

4. PasVol

PasVol Member

Dit zie je toch van zodra de eerste berekening afgelopen is?

IMG_7799.jpg

5. nico180

nico180 180 Nico's on the wall

Je ziet de 'leg' van de route.

Op knopje rechtsboven kan je selecteren tussen verschillende view van de route.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC