Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Trouwauto gezocht

Chrizveld

New Member
Aug 9, 2021
1
0
Arnhem, Netherlands
Al over drie weken, op vrijdag 3 september, hopen mijn verloofde en ik (Christian) elkaar dan toch eindelijk elkaar het jawoord te kunnen geven. Vanwege covid-19 hebben we de bruiloft twee keer moeten uitstellen. Via een verhuurbedrijf was er een auto gereserveerd, deze werd gecanceld, vervolgens deed hetzelfde zich voor bij een afspraak via Snappcar. Nu zijn we last-minute nog op zoek naar een mooie trouwauto. Heeft iemand in de buurt van Arnhem (Schuytgraaf) een Tesla model S te leen/huur voor een dag? Het gaat vooral om het maken van foto's bij het ophalen van de bruid, we rijden er welgeteld 12km + 5km mee.

Ook ik begrijp dat een dergelijke mooie en kostbare auto doorgaans niet zomaar even wordt uitgeleend, ik kom dan ook graag langs voor een kennismakingsgesprek en een uitlegrit etc. Dergelijke en praktische zaken kunnen we onderling afspreken. In oudere topics kwam ik naast Snappcar ook ECrent en witteTesla tegen. ECrent schijnt niet meer te verhuren en witteTesla heeft alleen model X, als iemand nog andere tips heeft hoor ik dat ook graag.

Mocht je het leuk vinden dan kunnen we die vrijdag ook toegang tot Burgers'Zoo aanbieden voor het hele gezin, je zult ons daar dan ook tegenkomen ;)

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC