Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

trouwen in tesla model s

This site may earn commission on affiliate links.
beste mensen met een tesla model s,

wij zouden graag op 20 juli willen trouwen in een tesla model s

het gaat om een half uur, van ons eigen huis naar het stadhuis
wij wonen in zutphen en vinden het geen probleem als je zelf wil rijden,
en tegen een kleine vergoeding

met vriendelijke groet vincent potjewijd
 
beste mensen met een tesla model s,

wij zouden graag op 20 juli willen trouwen in een tesla model s

het gaat om een half uur, van ons eigen huis naar het stadhuis
wij wonen in zutphen en vinden het geen probleem als je zelf wil rijden,
en tegen een kleine vergoeding

met vriendelijke groet vincent potjewijd

Vind zelf dat ik met Signature rood en Signature wit leer de ideale trouwauto heb. In de aanbieding met standaard 19'' of 21'' wielen. (die laatste zijn wel mooier; haal ik ze van zolder af).
Putten-Zutphen is ook goed te doen. Moet ik alleen nog controleren of ik dan niet toevallig al op vakantie ben.

Maar misschien vind je wit wel veel mooier...
 
beste mensen met een tesla model s,

wij zouden graag op 20 juli willen trouwen in een tesla model s

het gaat om een half uur, van ons eigen huis naar het stadhuis
wij wonen in zutphen en vinden het geen probleem als je zelf wil rijden,
en tegen een kleine vergoeding

met vriendelijke groet vincent potjewijd

Klopt... ze willen IN de auto trouwen, waar die auto dan is maakt blijkbaar niet uit!,:tongue:
 
Klopt... ze willen IN de auto trouwen, waar die auto dan is maakt blijkbaar niet uit!,:tongue:

dan moet er wel een deur open blijven staan....

Onlangs hoorde ik op de radio dat in België een huwelijk openbaar moet zijn. Dit wil zeggen dat er in de zaal of kamer waar het huwelijk voltrokken wordt er minstens één deur open moet staan.
Wanneer alle deuren gesloten zijn, is het huwelijk onwettig!
Aan de belgen, kijk allemaal maar eens naar de foto's en de film van uw huwelijksplechtigheid:smile:
 
dan moet er wel een deur open blijven staan....

Onlangs hoorde ik op de radio dat in België een huwelijk openbaar moet zijn. Dit wil zeggen dat er in de zaal of kamer waar het huwelijk voltrokken wordt er minstens één deur open moet staan.
Wanneer alle deuren gesloten zijn, is het huwelijk onwettig!
Aan de belgen, kijk allemaal maar eens naar de foto's en de film van uw huwelijksplechtigheid:smile:

Maakt me wel nieuwsgierig naar hoe het in Belgie dan met openbare toiletvoorzieningen zit...
Back on topic:
- De schoolvakantie van mijn kinderen begint op 11 juli. Maar dat wil niet zeggen dat we dan al weg zijn.
- Of ik hem zelf zo glanzend krijg als op deze foto is de vraag (wellicht eerst langs het poetsteam in Waasmunster) maar dit zou hem kunnen zijn:

DSC01476.JPG
 
Maakt me wel nieuwsgierig naar hoe het in Belgie dan met openbare toiletvoorzieningen zit...

het maakt niet uit of je wettig of onwettig gesch...n of gep..pt hebt.
bij een huwelijk kan dit wel belangrijk zijn.:smile:

we wijken af!

- - - Updated - - -

- Of ik hem zelf zo glanzend krijg als op deze foto is de vraag (wellicht eerst langs het poetsteam in Waasmunster) maar dit zou hem kunnen zijn:

View attachment 73014

de kans is groot dat het poetsteam van Waasmunster dan op vakantie is wegens net ook een huwelijk achter de rug.
 
Op dit topic haak ik graag even in.
Werd door een vriend hier naar toe verwezen en zie hier veel reacties dus ik probeer het gewoon!

3 juli van dit jaar geven ik en mijn aanstaande elkaar het ja woord. Tenminste ik ga er vanuit dat ze ja zegt.
Je voelt hem al, is er iemand in de nabijheid van Enkhuizen die zijn of haar Tesla Model S daarvoor beschikbaar wil stellen?

Kleuren zwart en signature rood heb ik al zien rijden en vindt ik erg tof, maar hoor graag wat je hebt.
Panorama dak is natuurlijk super, maar geen breekpunt ;-)

Gaat om ruim een halve dag.
Verder zelfde verhaal als potjewijd.
Geen probleem als je zelf wil rijden, en tegen een kleine vergoeding. (al zou ik het erg gaaf vinden om iig voor te rijden bij de ouders van mijn aanstaande)

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Op dit topic haak ik graag even in.
Werd door een vriend hier naar toe verwezen en zie hier veel reacties dus ik probeer het gewoon!

3 juli van dit jaar geven ik en mijn aanstaande elkaar het ja woord. Tenminste ik ga er vanuit dat ze ja zegt.
Je voelt hem al, is er iemand in de nabijheid van Enkhuizen die zijn of haar Tesla Model S daarvoor beschikbaar wil stellen?

Kleuren zwart en signature rood heb ik al zien rijden en vindt ik erg tof, maar hoor graag wat je hebt.
Panorama dak is natuurlijk super, maar geen breekpunt ;-)

Gaat om ruim een halve dag.
Verder zelfde verhaal als potjewijd.
Geen probleem als je zelf wil rijden, en tegen een kleine vergoeding. (al zou ik het erg gaaf vinden om iig voor te rijden bij de ouders van mijn aanstaande)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Potjewijd lijkt van gedachten veranderd te zijn. Andere auto of andere bruid?
Anyway. 3 juli zal de auto wel beschikbaar zijn. Vraag is of ik dan zelf ook in het land ben.
Sig Rood, Sig wit leer, Pano dak.
PM maar als je interesse hebt, dan zien we wel wat er wel of niet gaat lukken.

O en keuze uit velgen: 21'' turbine, 19'' standaard of 19'' turbine like T-Sportsline...
Maar dat moet voor zo'n event natuurlijk gewoon 21'' zijn.
 
Op dit topic haak ik graag even in.
Werd door een vriend hier naar toe verwezen en zie hier veel reacties dus ik probeer het gewoon!

3 juli van dit jaar geven ik en mijn aanstaande elkaar het ja woord. Tenminste ik ga er vanuit dat ze ja zegt.
Je voelt hem al, is er iemand in de nabijheid van Enkhuizen die zijn of haar Tesla Model S daarvoor beschikbaar wil stellen?

Kleuren zwart en signature rood heb ik al zien rijden en vindt ik erg tof, maar hoor graag wat je hebt.
Panorama dak is natuurlijk super, maar geen breekpunt ;-)

Gaat om ruim een halve dag.
Verder zelfde verhaal als potjewijd.
Geen probleem als je zelf wil rijden, en tegen een kleine vergoeding. (al zou ik het erg gaaf vinden om iig voor te rijden bij de ouders van mijn aanstaande)

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een zwarte en verhuur hem regelmatig voor bruiloften. Op 3 juli zou ik jullie ook kunnen rijden als ik het tijdig weet. Geen panodak wel 21" wielen. Zie ook www.teslahuren.eu.