Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tweede lader bijgeplaatst

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren is de tesla onder handen genomen bij het SC Amsterdam. Het titanium schild is er onder gezet en de auto kan weer op volle capaciteit laden.

Ik heb er ook meteen een tweede lader in laten zetten. Deze heb ik destijds (mei 2013) bewust niet aangevinkt omdat ik meer zag (en zie) in de chademo adaptor. Maar goed, voorlopig is de adaptor er nog niet en aangezien wij volgende maand naar Spanje willen met de tesla is een tweede lader dan toch wel een noodzaak.

De service van tesla was weer uitstekend! Ook een buitengewoon nette prijs gekregen voor de tweede lader, ik betaal de optieprijs af fabriek.

Nu alleen nog een rustige boottocht van st. Nazaire naar Gijon! (Itt de boottocht van Portsmouth naar Bilbao (wat dus Brest werd) in december.
 
Last edited:
Nu alleen nog een rustige boottocht van st. Nazaire naar Gijon! (Itt de boottocht van Portsmouth naar Bilbao (wat dus Brest werd) in december.

Die ferry ken ik nog niet. interessant.. Wanneer ga je naar Nantes? Ik ga eerste helft van juli en ik maak me nog wat druk voor fatsoenlijke laadmogelijkheden. (22kw) Anders wordt het wachten wel erg lang in supermarkten & mcDonalds... Ik plan: in België volladen, dan een supermarkt en een slaapplek. http://biokatoen.files.wordpress.com/2014/06/route.jpg

Chademo adaptor was inderdaad wel handig geweest..