Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tweedehands Model S 70 uit 2016

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag testrit gepland met een S 75D uit 2018 (met AP2.5+EAP en MCU2). Ik heb een voorgevoel dat dit 'm gaat worden...

Zijn er specifieke eigenaardigheden aan dit model die het testen waard zijn?
(ik vraag dit omdat ik onlangs op het forum mensen zag klagen dat men te allen tijde moest wegblijven van de 85D bvb?)
Ik heb net deze week een 75D uit midden 2018 opgehaald, wel met veel minder km, en het bevalt me erg goed. Een heerlijke auto, en ik had hiervoor een Model 3 Long Range, dus al aardig gewend aan de snelheid en stilte van een Tesla.
 
Goedenavond,

Ik ben sinds kort op zoek naar een tweedehands Tesla (budget: ca. 40K)
Daarbij kwam ik volgende wagen tegen: Tesla Model S 70 | AUTOPILOT | PANO-DAK | FREE SUPERCHARGE! | € 36.950,- Ex.

Ik ben echter niet perfect op de hoogte van de historiek m.b.t. de diverse modellen.
Kunnen jullie mij vertellen waarom het een goed/slecht idee is (schrap wat niet past) om deze wagen aan te schaffen?

Enkele concrete vraagjes:
- beschikt over Autopilot ... dit is de standaard suite veronderstel ik?
- is deze wagen capabel om EAP of FSD te installeren?
- krijgen wagens van deze 'ouderdom' nog steeds alle software-updates?
- prestaties van dit specifieke model zijn blijkbaar vergelijkbaar met een SR+ M3 ?

De 'Free Supercharge' optie is voor mij van weinig belang, aangezien ik de praktijk hoofdzakelijk thuis en op het werk zal laden.
(doe niet vaak lange round-trips waarbij ik de limieten van de batterij zal aftasten)

Alvast bedankt allemaal !
Wat dacht je van een model 3 sr+ met trekhaak 40.000 km voor 43000?