You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Binnen nu en een paar dagen / weken vast meer nieuws over mijn ervaring over het kopen van een tweedehands Model S via Tesla zelf.
Wordt vervolgd.
Interessant! Heb je deze Model S al verkocht en zo ja wat heb je er voor gekregen?Ik zie dit draadje nu pas en denk dat Tesla ook erg veel verdient aan de tweedehands verkoop. Mijn Model S uit oktober 2014 met 150000 km. wilden ze inruilen voor 22000 euro excl BTW.
Interessant! Heb je deze Model S al verkocht en zo ja wat heb je er voor gekregen?
NB of Tesla er veel aan verdient hangt natuurlijk nog wel af van de waarde van de nieuwe garantie die Tesla bij de tweedehandsverkoop geeft. Als daar nog een nieuwe batterypack uit moet dan gaan de verdiensten al weer flink omlaag.
Wat je nu stelt is onterecht. Die garantie hadden ze sowieso moeten geven ongeacht of ze hem hadden verhandeld of niet. Nu verdienen ze er nog een batterypack op.Interessant! Heb je deze Model S al verkocht en zo ja wat heb je er voor gekregen?
NB of Tesla er veel aan verdient hangt natuurlijk nog wel af van de waarde van de nieuwe garantie die Tesla bij de tweedehandsverkoop geeft. Als daar nog een nieuwe batterypack uit moet dan gaan de verdiensten al weer flink omlaag.
Ik begrijp van de eerdere berichten dat de garantie verlengd is voor de nieuwe eigenaren. Is dat niet zo?Wat je nu stelt is onterecht. Die garantie hadden ze sowieso moeten geven ongeacht of ze hem hadden verhandeld of niet. Nu verdienen ze er nog een batterypack op.
Batterypack heeft 8 jaar garantie op gebreken. Dus die kosten zijn sowieso voor Tesla. De garantie zonder inbegrip van drivetrain en pack is dus wel opgenomen in de marge.Ik begrijp van de eerdere berichten dat de garantie verlengd is voor de nieuwe eigenaren. Is dat niet zo?
inderdaad, via Tesla wordt de lifetime superchargen eraf gehaald.@slk-A4 Bedankt! Gratis superchargen zit er bij mij ook niet bij.
Weet je meteen wat je SR na 100K nog waard isMijn positieve mening over de 2014 MS 85 loaner waar ik de laatste 4 dagen in heb gereden: een solide wagen die full electric kan rijden en bij iedere SuC kan opladen. Bij Tesla zijn ze na 100k km nog bijna evenveel waard als een M3 SR+ die standaard met autopilot wordt geleverd.
Ik kan niet wachten tot ik weer met koffie en een croissantje in mijn M3 zit ;-)
Als er geen autopilot op de 85D zat, dan zit er ook geen TACC op.NB ik rijd sinds donderdag in een 85D loaner met kenteken 7-XLR. Als die door Tesla te koop wordt aangeboden even opletten dat de cruise control wordt gefixt. Ik reed bijna tegen mijn voorganger op omdat de cc niet meer traffic aware is. En bij het eerste stoplicht bij het SeC schoot ik door de stopstreep omdat de regeneratie niks deed. Of is regen bij een S 85D zwakker dan bij een M3?
Wist niet dat Model S ook RWD uitvoeringen kent. Dat verklaart misschien ook de extra ruimte achter in de frunk.gezien het kenteken is het een gewone 85 rwd, ik had TZL, de D (en autopilot) was toen nog niet op de markt.
Wist niet dat Model S ook RWD uitvoeringen kent. Dat verklaart misschien ook de extra ruimte achter in de frunk.
Je bedoeld voorin de frunk zeker?
hadden ze bij de M3 RWD ook moeten doenAchter in de frunk zit een extra opbergruimte bij een rwd..