You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kijkt er wel eens iemand naar blz 1 van dit draadje waarom we dit posten?
Volgens mij heeft @Paul Amsterdam nu zo langzamerhand wel voldoende vergelijkingsmateriaal om een conclusie te trekken.
Dus Paul?
Bij Instellingen "language and units" "energy & charging" aanpassen van "percentage" naar "typical". Het aantal km's dat je nog af kunt leggen is de dan "typical range"
Bij Instellingen "language and units" "energy & charging" aanpassen van "percentage" naar "typical". Het aantal km's dat je nog af kunt leggen is de dan "typical range"
Oké dat is dan ook het aantal KM's dat hij aangeeft op het dashboard schermpje achter het stuur.
Dat stond standaard op een percentage en dat heb ik aangepast naar km's.
Met 90% lading staat dat op 430km.
Oké dat is dan ook het aantal KM's dat hij aangeeft op het dashboard schermpje achter het stuur.
Dat stond standaard op een percentage en dat heb ik aangepast naar km's.
Met 90% lading staat dat op 430km.
Heeft het zin om 90% soc te bespreken als de cellen unvlballanced zijn toch niet enige interessante meting imho is range bij 100% al de rest is zinloos. Ik kan me uiteraard vergissen dan start ik ineens het draadje vooor 80% en 70%
We hebben ergens nog een excel die we al vanaf 2014 ingevuld hebben? Zelf al een tijdje niet gedaan... link ook niet meer bij de hand.. maar er lijkt behoefte aan te zijn om deze weer eens er bij te zoeken....
Heeft het zin om 90% soc te bespreken als de cellen unvlballanced zijn toch niet enige interessante meting imho is range bij 100% al de rest is zinloos. Ik kan me uiteraard vergissen dan start ik ineens het draadje vooor 80% en 70%