You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie ook dat je regenbraking limited is. Dit duidt aan dat je een koude batterij hebt. Je verbruik zal daardoor hoger liggen.
5 minute voorverwarmen maakt dat je cabin warm is, maar je auto zal niet warm zijn.
Ik doe meestal ritten van 60-70 km. Veel autosnelweg. Ik schommel tussen de 160-170 Wh/km. Verwarming op 21°. Geen stoelverwarming. Geen chill mode.
Inderdaad, ik ben het nu ondertussen wat meer gewoon maar ik had geen flauw idee dat een koude batterij zo'n enorme impact kan hebben op de predicted range. Eenmaal opgewarmd tussen de 170 en 180 Wh/km in de bebouwde kom, da's al een pak beter
Die auto van mij is ultrazuinig de laatste tijd, vorig weekend van Almelo naar Haarlem heen en weer. Was met mijn 60 ingesteld op op de terugweg in Badhoevedorp superchargen, maar ik kon gewoon helemaal heen en weer. Had hem wel voor een keertje tot 100% opgeladen.
Wel de hele weg 100 gereden...
Hier een model X P90D met 55K op de teller 90% is momenteel 315 km. Geen idee of dat een beetje normaal is? Heb geen idee waar die nou eigenlijk nieuw op stond