Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Uitlijning MX omgeving Zaanstreek

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de mX net opgehaald na een bandenwissel waarbij het bedrijf (euromaster) aangaf dat de auto uitgelijnd moet worden en dat zij dat niet kunnen doen omdat het een mX is. Hij liet me de oude zomerbanden zien die inderdaad helemaal scheef zijn afgesleten. Is er eenn bedrijf in de buurt waar jullie positieve ervaring mee hebben (voor mX?)
 

Hebben kopje uitlijnen <grin>
T-service heeft bij mijn X tot twee keer toe de uitlijning zo weten te verkloten dat ik daar niet meer naar toe ga. De uitlijning is vervolgens door Euromaster Kampen perfect hersteld. Euromaster kan het dus wel. Vreemd dat de vestiging van Astrid het niet wil doen.
 
Upvote 0
volgens de service medewerker van euromaster (wormerveer) had het te maken met de computer die niet de juiste software had voor een X. ik ga al 4 jaar naar deze vestiging en heb bij aanvang geïnformeerd of ze wel ervaring hadden met Tesla, dat hebben ze toen bevestigd dus dit kwam voor mij als een vervelende verrassing. Ik hoop dat collega x rijders positieve ervaring hebben met een bedrijf dat het wel kan doen. De banden zagen er echt beroerd uit dus ik denk dat het wel snel opgelost moet worden
 
  • Like
Reactions: job-lek
Upvote 0
volgens de service medewerker van euromaster (wormerveer) had het te maken met de computer die niet de juiste software had voor een X. ik ga al 4 jaar naar deze vestiging en heb bij aanvang geïnformeerd of ze wel ervaring hadden met Tesla, dat hebben ze toen bevestigd dus dit kwam voor mij als een vervelende verrassing. Ik hoop dat collega x rijders positieve ervaring hebben met een bedrijf dat het wel kan doen. De banden zagen er echt beroerd uit dus ik denk dat het wel snel opgelost moet worden
Astrid, ik ben heel benieuwd wat ze dan de afgelopen vier jaar hebben gedaan. Veel MX-en (en ook MS-en) werden af fabriek slecht uitgelijnd afgeleverd. Ik heb na een half jaar bij de eerste winter-zomerwissel onze MX opnieuw laten uitlijnen en dat bleek hard nodig te zijn.
Voor onze nieuwe MY heb ik voor volgende week een afspraak om er winterbanden op te zetten en ik heb gevraagd ook de uitlijning te controleren. Geen idee of dat nog nodig is bij de Made in China Tesla's, maar ik heb geen zin in versnelde slijtage. Ik laat dat doen bij Jan Steverink in Apeldoorn, waar ze veel ervaring hebben met Tesla's. Helaas vanuit Jisp nog verder weg dan vanuit Dronten, dus voor jou niet echt een optie.

Waar laten Noord-Hollandse Tesla eigenaren hun bandenwissel uitvoeren?
 
Upvote 0
T-service heeft bij mijn X tot twee keer toe de uitlijning zo weten te verkloten dat ik daar niet meer naar toe ga. De uitlijning is vervolgens door Euromaster Kampen perfect hersteld. Euromaster kan het dus wel. Vreemd dat de vestiging van Astrid het niet wil doen.
T-service laat het uitlijnen bij een andere garage doen (in Lijndenwas het geloof ik). Ervaring van 2 jaar terug.
 
Upvote 0
Ik heb de mX net opgehaald na een bandenwissel waarbij het bedrijf (euromaster) aangaf dat de auto uitgelijnd moet worden en dat zij dat niet kunnen doen omdat het een mX is. Hij liet me de oude zomerbanden zien die inderdaad helemaal scheef zijn afgesleten. Is er eenn bedrijf in de buurt waar jullie positieve ervaring mee hebben (voor mX?)
Brouwer banden in Zaandam kunnen prima uitlijnen. Hebben veel ervaring met Tesla’s
 
  • Like
Reactions: Astrid
Upvote 0