Niek
Member
Een update van Elon:
We’re making progress. Improved rules are going through the EU standards committees. Hopefully better in a few months.
Bron: Elon Musk on Twitter
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een update van Elon:
We’re making progress. Improved rules are going through the EU standards committees. Hopefully better in a few months.Bron: Elon Musk on Twitter
Off-topic maar ik moet hier toch iets rechtzetten. Zowel het Kabinet en de Eerste Kamer worden in NL indirect gekozen, is dat dan ook ondemocratisch?
Optie om confirm uit te zetten erbij en ik hou weer 3 maanden op met zeiken
Het heeft mij altijd verbaasd dat een afslag geen confirmatie vraagt en dat is toch ook een (soort) lane change?Ik heb ook eigenlijk geen idee of no-confirm ergens in regulations expliciet verboden is overigens, staat me niet bij dat ik zoiets heb gezien.
Het verschil kan zijn dat je daar geen ander verkeer kan afsnijden. Bij een wisselstrook wil hij wel bevestiging. Komisch trouwens hoe hij lomp uitvoegt en dan weer corrigeert steeds.Het heeft mij altijd verbaasd dat een afslag geen confirmatie vraagt en dat is toch ook een (soort) lane change?
Het heeft mij altijd verbaasd dat een afslag geen confirmatie vraagt en dat is toch ook een (soort) lane change?
Saillant: de verruiming van bochtsnelheid en baanwisseltijd zijn volgens hem tegengehouden door Nederland en Scandinavië.Update van Steven Peeters:
Saillant: de verruiming van bochtsnelheid en baanwisseltijd zijn volgens hem tegengehouden door Nederland en Scandinavië.
Saillant: de verruiming van bochtsnelheid en baanwisseltijd zijn volgens hem tegengehouden door Nederland en Scandinavië.
Ik heb ook eigenlijk geen idee of no-confirm ergens in regulations expliciet verboden is overigens, staat me niet bij dat ik zoiets heb gezien.
Ja, dit is expliciet vermeld dat de bestuurder steeds de actie moet initiëren met het aanzetten van de richtingaanwijzer. Dan start de "lane change procedure" en beginnen de 5s te lopen. Er is in een van de werkdocumenten een zeer ruime vermelding van eventueel een automatische actie van de wagen, maar dat is nog heel ver weg van goedgekeurd te worden.