Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

update 2019.16.2 en de teslacam

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,
de update toch gedaan : helaas : mijn teslacam werkt niet meer. Heb dus het befaamde grijze X'je... De usb opnieuw geformatteerd, op fouten gecheckt, een nieuwe (snellere) gekocht :niets blijkt te helpen... hebben jullie een idee ? Voorheen werkte het altijd goed, op een moment echter niet meer, tot er een nieuwe update was...
Wat ik wel gemerkt heb : mijn spotify kreeg om de minuut ongeveer een hik in het geluid , nu dat ik geen dashcam meer heb is het weg ...?
grtz
didier
 
Hallo,
de update toch gedaan : helaas : mijn teslacam werkt niet meer. Heb dus het befaamde grijze X'je... De usb opnieuw geformatteerd, op fouten gecheckt, een nieuwe (snellere) gekocht :niets blijkt te helpen... hebben jullie een idee ? Voorheen werkte het altijd goed, op een moment echter niet meer, tot er een nieuwe update was...
Wat ik wel gemerkt heb : mijn spotify kreeg om de minuut ongeveer een hik in het geluid , nu dat ik geen dashcam meer heb is het weg ...?
grtz
didier

Hey,
done the update anyway: unfortunately: my teslacam no longer works. So have the famous gray X'je ... Reformatted the usb, checked for errors, bought a new (faster) one: nothing seems to help ... do you have an idea? Previously it always worked well, but at a time no longer, until there was a new update ...
What I did notice: my spotify got a hiccup in the sound every minute, now that I no longer have a dashcam is it gone ...?
grtz
didier

Yes, I have the same problem with the dashcam too! The only way to fix it is to reset the MCU, and at the moment I'm doing that several times a day,
 
Had a lot of reads on the web : found this out : try to reformat till it works, use different pc's. I tried two windows pc's and one chromebook. After the last window pc reformat : it started to work again... so it seems that the solution is : reformat till it works...