Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update 2019.36.2.4

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.

JRY.

Member
May 22, 2019
244
133
Zeist
Ik kreeg net de melding dat er een nieuwe update klaarstond voor mijn m3 de 2019.36.2.4.

Hebben meer mensen deze al? Beetje gezocht maar kan er weinig over vinden? Behalve dat ze deze week zijn begonnen met uitrollen. Blijkbaar moet het kleine bugs verhelpen

ATM wordt de auto geupdate ben benieuwd of ik wat merk. :)
 
Last edited:
Yep, heb hem ook net binnen, is nu aan het updaten. :) Eindelijke wat betere automatische ruitenwissers, hebben we de komende dagen wel nodig. :D Rest van de update heb ik niet veel aan denk ik, heb nog geen FSD. Misschien de standaard AutoPilot ook wel wat verbeterd.


Edit: Of nog geen DeepRain? Zie dat dit een andere versie is dan eigenlijk werd verwacht. Even afwachten wat de release notes zeggen.
 
Yep, heb hem ook net binnen, is nu aan het updaten. :) Eindelijke wat betere automatische ruitenwissers, hebben we de komende dagen wel nodig. :D Rest van de update heb ik niet veel aan denk ik, heb nog geen FSD. Misschien de standaard AutoPilot ook wel wat verbeterd.


Edit: Of nog geen DeepRain? Zie dat dit een andere versie is dan eigenlijk werd verwacht. Even afwachten wat de release notes zeggen.


Helaas ik kom net uit de regen op mijn werk en de ruitenwissers zijn nog steeds veel te traag denk niet dat hier wat is veranderd.



Kan het draadje opslot? Dan kan inderdaad alles worden gepost onder SOFTWARE 10
 
Yep, heb hem ook net binnen, is nu aan het updaten. :) Eindelijke wat betere automatische ruitenwissers, hebben we de komende dagen wel nodig. :D Rest van de update heb ik niet veel aan denk ik, heb nog geen FSD. Misschien de standaard AutoPilot ook wel wat verbeterd.


Edit: Of nog geen DeepRain? Zie dat dit een andere versie is dan eigenlijk werd verwacht. Even afwachten wat de release notes zeggen.
Nee hoor, de verbeterde ruitenwissers zitten pas in 40.x
 
Gewoon op auto zetten en af-en-toe op het knopje drukken als hij wat traag is toch?

Automatisch werkt naar mijn mening alleen goed bij wat hardere regen, bij lichte regen zie je gewoon helemaal niks en reageert de ruitenwisser veel te laat, veel te gevaarlijk. Moet dan ook niet af en toe even op het knopje drukken maar constant elke paar seconde. Daarom zet ik hem in die situaties gewoon handmatig aan. Ben daarom dus ook echt aan het wachten op die DeepRain functie. ;)
 
Status
Not open for further replies.