Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update aangekondigd, maar geen actie?

DeMeeuw

Member
Sep 17, 2019
16
4
netherlands
Beste

Ik heb iets van een week geleden de aankondiging gehad dat ik de update kan draaien
In mijn M3SR+, zie ik zo’n gele download knop. Er staat dat ik met WiFi moet verbinden. Echter ook als ik dat doe, krijg ik niet de optie van downloaden, of een tijd kiezen, wat ik lees dat er zou moeten gebeuren

moet ik wat anders doen, of moet ik gewoon wachten tot ik verder kan?
Ik kan maar af en toe aan de WiFi, dus wil als dat het geval is downloaden.

Dank en Gr
Paul

ScoopT

Member
Mar 20, 2019
744
273
Nederland
Beste

Ik heb iets van een week geleden de aankondiging gehad dat ik de update kan draaien
In mijn M3SR+, zie ik zo’n gele download knop. Er staat dat ik met WiFi moet verbinden. Echter ook als ik dat doe, krijg ik niet de optie van downloaden, of een tijd kiezen, wat ik lees dat er zou moeten gebeuren

moet ik wat anders doen, of moet ik gewoon wachten tot ik verder kan?
Ik kan maar af en toe aan de WiFi, dus wil als dat het geval is downloaden.

Dank en Gr
Paul
Hij gaat hem vanzelf op de achtergrond downloaden via wifi.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC