Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla op z'n smalst weer….. Krijg net een telefoontje dat de upgrade toch niet beschikbaar is, en dus niet meegenomen wordt in mijn service afspraak; "u hoort van ons en dan kunt u een nieuwe afspraak maken". De auto staat nb bij Tesla binnen nu en de upgrade is twee maal per sms bevestigd. Furieus word ik van Tesla's compleet gebrek aan klantgerichtheid en waardeloze communicatie. Na enig aandringen van mijn kant gaan ze nu "even kijken of ze toch nog iets kunnen organiseren". Pfffff….., gelukkig hebben we belangrijkere zaken om ons druk over te maken op dit moment. Prutsers...
Had je ook de update naar 2020.12.1 ontvangen?
 
Had je ook de update naar 2020.12.1 ontvangen?

Ik ben weeeeeeer zooooooooo verschrikkelijk klaar met Tesla. Geen update ontvangen en net telefoontje uit Amateur Center Eindhoven dat ze "er alles aan gedaan hebben maar de upgrade is nog niet beschikbaar". De smoesjes waar weer achter verscholen wordt zijn inmiddels gewoon zielig. Wat een verschrikkelijke organisatie, hopeloze zooi! Na mijn laatste ervaringen was ik al tot de conclusie gekomen dat dit mijn laatste Tesla zou zijn, nu is er echt geen enkele haar op mijn hoofd meer die overweegt ooit nog een Euro aan Tesla te besteden. Ik heb ruim EUR 160K besteed bij die club en wordt behandeld alsof ik een snicker koop bij de kiosk op het station (en dan doe ik nog onrecht aan die lieve mensen van de kiosk). Bah, wat een misselijkmakend clubje dat Tesla!
 
Ik ben weeeeeeer zooooooooo verschrikkelijk klaar met Tesla. Geen update ontvangen en net telefoontje uit Amateur Center Eindhoven dat ze "er alles aan gedaan hebben maar de upgrade is nog niet beschikbaar". De smoesjes waar weer achter verscholen wordt zijn inmiddels gewoon zielig. Wat een verschrikkelijke organisatie, hopeloze zooi! Na mijn laatste ervaringen was ik al tot de conclusie gekomen dat dit mijn laatste Tesla zou zijn, nu is er echt geen enkele haar op mijn hoofd meer die overweegt ooit nog een Euro aan Tesla te besteden. Ik heb ruim EUR 160K besteed bij die club en wordt behandeld alsof ik een snicker koop bij de kiosk op het station (en dan doe ik nog onrecht aan die lieve mensen van de kiosk). Bah, wat een misselijkmakend clubje dat Tesla!
Erg vervelend! Ik heb maandag een afspraak in Eindhoven voor de upgrade. Ben benieuwd...
 
Ik ben weeeeeeer zooooooooo verschrikkelijk klaar met Tesla. Geen update ontvangen en net telefoontje uit Amateur Center Eindhoven dat ze "er alles aan gedaan hebben maar de upgrade is nog niet beschikbaar". De smoesjes waar weer achter verscholen wordt zijn inmiddels gewoon zielig. Wat een verschrikkelijke organisatie, hopeloze zooi! Na mijn laatste ervaringen was ik al tot de conclusie gekomen dat dit mijn laatste Tesla zou zijn, nu is er echt geen enkele haar op mijn hoofd meer die overweegt ooit nog een Euro aan Tesla te besteden. Ik heb ruim EUR 160K besteed bij die club en wordt behandeld alsof ik een snicker koop bij de kiosk op het station (en dan doe ik nog onrecht aan die lieve mensen van de kiosk). Bah, wat een misselijkmakend clubje dat Tesla!
Poe poe nou nou, wat een ellende overkomt je. Ik ben benieuwd hoe je met èchte tegenslagen in je leven omgaat. Voor nu, adem in, adem uit en bak een taart.
Hier een limoentaart recept:


Limoentaart ingrediënten

* 4 limoenen

* 1 blikje (400 gram) zoete gecondenseerde melk

* 200 gram biscuits

* 200 gram amandelen (gemalen)

* 2 eetlepels poedersuiker of suikerbakkerspoeder

* 100 gram boter

* 4 eieren

* 160 ml, ongeklopte slagroom

Limoentaart recept

De bereidingswijze voor het zelf maken van een limoentaart bestaat uit de volgende stappen:

Stap 1

Verwarm de oven voor op 160-170 graden. Verkruimel de biscuitjes in een keukenmachine of maak ze fijn in een plastic zak met een deegroller. Roer de gemalen amandelen en poedersuiker of suikerbakkerspoeder erdoor. Smelt de boter voorzichtig in een pannetje, voorkom dat het bruin wordt en en roer dit door het biscuit mengsel.

Stap 2

Vet de taart vorm in en doe het biscuitmengsel in de vorm. Zet de taartvorm in de koelkast om op te stijven. Rasp de schil van de limoenen en pers ze uit. Mix de eieren, gecondenseerde melk, slagroom, de geraspte limoenschillen en het limoensap door elkaar en schenk het mengsel op de biscuitbodem.

Stap 3

Zet de taartvorm in de oven en bak de limoentaart gedurende 40 – 50 minuten, totdat de bovenkant droog is. Haal de limoentaart uit de oven en laat de taart afkoelen.

Stap 4

Als de limoentaart is afgekoeld en wordt opgediend kan je deze versieren met lekkere frisse schijfjes limoen. Eet smakelijk!
 
Geen update ontvangen en net telefoontje uit Amateur Center Eindhoven dat ze "er alles aan gedaan hebben maar de upgrade is nog niet beschikbaar".

Ok, dus je bent boos omdat een upgrade die jou nog helemaal niet is aangeboden geannuleerd wordt omdat jij zelf een afspraak daarvoor hebt ingepland?

Wacht toch gewoon tot Tesla contact opneemt zoals ook door Tesla eerder is gecommuniceerd.

Dat toevallig een paar mensen wel mazzel hebben wil niet zeggen dat de upgrade voor iedereen al beschikbaar is. Verder zou ik met hardware upgrades gewoon eerst even de kat uit de boom kijken zodat die van jou vlekkeloos verloopt.
 
Ok, dus je bent boos omdat een upgrade die jou nog helemaal niet is aangeboden geannuleerd wordt omdat jij zelf een afspraak daarvoor hebt ingepland?

Wacht toch gewoon tot Tesla contact opneemt zoals ook door Tesla eerder is gecommuniceerd.

Dat toevallig een paar mensen wel mazzel hebben wil niet zeggen dat de upgrade voor iedereen al beschikbaar is. Verder zou ik met hardware upgrades gewoon eerst even de kat uit de boom kijken zodat die van jou vlekkeloos verloopt.

Nee, waarschijnlijk mijn eerste posts niet gelezen, net zoals Koekebakker Onno :). Situatie is al volgt; mijn model S gaat richting onderhoudsbeurt dus ik vraag Tesla of deze gecombineerd kan worden met de 3.0 upgrade. Onderhoud is niet urgent en kan makkelijk wachten. Dus ipv twee keer naar Tesla te gaan heeft het mijn voorkeur om alles in een keer mee te nemen. Vervolgens bevestigd Tesla twee keer dat mijn upgrade beschikbaar is en dat inbouw gecombineerd kan worden met onderhoud. Groot mijn verbazing als blijkt dat de upgrade plots toch niet beschikbaar is, ondanks dubbele toezegging. Dus, wel aangeboden en niet omdat ik zelf een afspraak heb ingepland. Totale desinteresse weer van de medewerkers in SeC Eindhoven, het is allemaal wederom de schuld van een andere afdeling (in dit geval wint Engineering de hoofdprijs). Het gaat mij niet zo zeer om de hardware die op dit moment toch niks of weinig toe zal voegen maar meer op de manier waarop Tesla dit weer (niet….) afhandelt.
 
; mijn model S gaat richting onderhoudsbeurt dus ik vraag Tesla of deze gecombineerd kan worden met de 3.0 upgrade.

Maar je onderhoud is wel uitgevoerd ze konden enkel niet de upgrade uitvoeren?

Het gebeurd welk vaker dat dingen kunnen maar pas bij het SeC blijkt dat het niet kan. Heel irritant en heb ik zelf ook al een keer meegemaakt. Toch ga ik daarom niet m'n Tesla verkopen of straks geen nieuwe Tesla kopen. Dit soort onzin heb ik bij Opel ook vaak meegemaakt.
 
Maar je onderhoud is wel uitgevoerd ze konden enkel niet de upgrade uitvoeren?

Het gebeurd welk vaker dat dingen kunnen maar pas bij het SeC blijkt dat het niet kan. Heel irritant en heb ik zelf ook al een keer meegemaakt. Toch ga ik daarom niet m'n Tesla verkopen of straks geen nieuwe Tesla kopen. Dit soort onzin heb ik bij Opel ook vaak meegemaakt.

Ik ook (zowel bij BMW, Mercedes en Audi) maar zo bont als Tesla het maakt heb ik (met de nadruk op ik…) toch niet bij een ander merk meegemaakt. Maar goed, verkeerde draadje om het daar over te hebben. Lang verhaal kort gemaakt, en weer terug OT; voor mij nog geen kers op de (limoen)taart...
 
Nee, waarschijnlijk mijn eerste posts niet gelezen, net zoals Koekebakker Onno :). Situatie is al volgt; mijn model S gaat richting onderhoudsbeurt dus ik vraag Tesla of deze gecombineerd kan worden met de 3.0 upgrade. Onderhoud is niet urgent en kan makkelijk wachten. Dus ipv twee keer naar Tesla te gaan heeft het mijn voorkeur om alles in een keer mee te nemen. Vervolgens bevestigd Tesla twee keer dat mijn upgrade beschikbaar is en dat inbouw gecombineerd kan worden met onderhoud. Groot mijn verbazing als blijkt dat de upgrade plots toch niet beschikbaar is, ondanks dubbele toezegging. Dus, wel aangeboden en niet omdat ik zelf een afspraak heb ingepland. Totale desinteresse weer van de medewerkers in SeC Eindhoven, het is allemaal wederom de schuld van een andere afdeling (in dit geval wint Engineering de hoofdprijs). Het gaat mij niet zo zeer om de hardware die op dit moment toch niks of weinig toe zal voegen maar meer op de manier waarop Tesla dit weer (niet….) afhandelt.

blijkbaar is het onderdeel er niet, wat een paniek om niks
 
Vandaag mn Model x 100d van september 2018 met later aangeschafte fsd (upgrade vanaf eap). Hw 2.5 naar 3.0 laten upgraden. In 2.5 uur was het klaar, nice. Kon niet achter blijven, mn vrouw had in haar 3 wel hw3.
 

Attachments

  • E90E7218-8E92-43DE-B8F6-9F8C55CD0A77.jpeg
    E90E7218-8E92-43DE-B8F6-9F8C55CD0A77.jpeg
    671.9 KB · Views: 106
  • 7128BCE2-CDF4-40BE-98D0-4FB4ADA8C770.jpeg
    7128BCE2-CDF4-40BE-98D0-4FB4ADA8C770.jpeg
    379.9 KB · Views: 70
  • B20B88A6-7150-41EC-93BD-C2A2A1FA734E.jpeg
    B20B88A6-7150-41EC-93BD-C2A2A1FA734E.jpeg
    481 KB · Views: 61
  • B0279046-7AAA-4A47-B2EA-DC3309F19F6E.jpeg
    B0279046-7AAA-4A47-B2EA-DC3309F19F6E.jpeg
    361.1 KB · Views: 87
Beste allemaal, ik ben Edwin en ik kom vaak op het forum maar nooit actief meegedaan. Ik rijd een Model X HW 2.5 (oktober 2018) met aangeschafte FSD. Ik heb gisteren 2020.12.1 ontvangen, nadat ik 5 dagen geleden een afspraak bij SeC Moordrecht heb gemaakt en een FSD computer upgrade heb aangevraagd. De afspraak staat op 9 april. Ik heb nog geen annulering gehad. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Nee, waarschijnlijk mijn eerste posts niet gelezen, net zoals Koekebakker Onno :). Situatie is al volgt; mijn model S gaat richting onderhoudsbeurt dus ik vraag Tesla of deze gecombineerd kan worden met de 3.0 upgrade. Onderhoud is niet urgent en kan makkelijk wachten. Dus ipv twee keer naar Tesla te gaan heeft het mijn voorkeur om alles in een keer mee te nemen.

Enig idee hoevaak ik met Volvo totaal nutteloos naar de garage ben geweest voor loze beloften, 'nu is het echt opgelost', we hebben het uitgebreid getest etc etc etc?

We hebben het over garages he.

Les 1:
 
Inmiddels is alles bevestigt en moet het morgen gaan gebeuren. Ze verwachten alles (gele randen, CCS upgrade en AP3 upgrade) binnen 4 uur te doen. Dus geen vervangend vervoer.

Toch een beetje het idee dat ik morgen een nieuwe auto krijg :p
 
Inmiddels is alles bevestigt en moet het morgen gaan gebeuren. Ze verwachten alles (gele randen, CCS upgrade en AP3 upgrade) binnen 4 uur te doen. Dus geen vervangend vervoer.

Toch een beetje het idee dat ik morgen een nieuwe auto krijg :p
In Duiven voor gele randen en AP3 zelfde tijdsbestek naar verwachting. Kreeg toch loaner mee omdat de lobby vanmorgen al te vol zat om nog op veilige afstand van elkaar ter plekke te wachten. Dan maar 2 uur extra kwijt met heen en weer rijden. Kost wat maar dan heb je (hopelijk) ook wat ;).
 
In Duiven voor gele randen en AP3 zelfde tijdsbestek naar verwachting. Kreeg toch loaner mee omdat de lobby vanmorgen al te vol zat om nog op veilige afstand van elkaar ter plekke te wachten. Dan maar 2 uur extra kwijt met heen en weer rijden. Kost wat maar dan heb je (hopelijk) ook wat ;).

Of je blijft gewoon in de leenauto daar wachten, zit je ook veilig als het een Model S of X is met de bioweapon defense mode. :D