Verrassing; na een paar uur een sms met bevestiging dat de benodigde hardware er is en een afspraak op de SeC ingepland kan worden. Kort daarop telefoon van de service adviseur hierover.
Nu nog in mij eigen agenda een gaatje vinden.
En... gelukt?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verrassing; na een paar uur een sms met bevestiging dat de benodigde hardware er is en een afspraak op de SeC ingepland kan worden. Kort daarop telefoon van de service adviseur hierover.
Nu nog in mij eigen agenda een gaatje vinden.
Geheel volgens verwachting en in lijn met de ervaringen en de onduidelijkheid over de eerste leveringen. Je krijgt bijna het idee dat het rijden van een Tesla een gunstHelemaal mee eens, het volstrekte gebrek aan communicatie, tijdlijn e.d. in deze is beschamend voor een bedrijf van dit formaat.
Nou ja op heel veel punten kan ik het, zeker als softwarebouwer die doorlopend met startups werkt, allemaal prima snappen en waarderen hoe ze werken.Geheel volgens verwachting en in lijn met de ervaringen en de onduidelijkheid over de eerste leveringen. Je krijgt bijna het idee dat het rijden van een Tesla een gunst
Ik ben het volledig met je eens hoor. Berusting in het privilege was ook eerder sarcastisch bedoeld. Ik kan mij nog goed herinneren hoe druk ik mij heb gemaakt voor de levering. Ik heb daar één ding geleerd: klagen of frustratie uitspreken richting Tesla is zinloos. Ik wacht nu dus maar geduldig af tot dat er iemand op dit forum doorheen komt.Nou ja op heel veel punten kan ik het, zeker als softwarebouwer die doorlopend met startups werkt, allemaal prima snappen en waarderen hoe ze werken.
Maar een privilege van 6400 euro dat intussen al zonder communicatie 10 maanden op zich laat wachten, met alle ongein erbij die duidelijk maakt dat de SeC's ook niks weten, vind ik wel ondermaats. Zeg gewoon 1 keer eerlijk "hoi we gaan er vanaf 1 oktober 1000 per week doen dus we zijn tot 1 maart 2021 bezig" en het is prima weet je, dan weet je dat.
Bekend schema idd! Vanmorgen nog contact gehad met SEC R'dam : voor de Model 3 is nog geen hardware beschikbaar.Misschien al gepasseerd hier, maar op deze pagina staat wanneer je met welke auto een afspraak kan inplannen:
Installaties van computer voor Volledig automatische besturing (FSD-computer)
View attachment 577706
Dat is dus onjuist omdat vele te horen krijgen van de SEC's : probeer het over 3 weken nog eens! Lees dit draadje maar eens terug! Er wordt hierbij niet naar dit plaatje verwezen.Zolang er niet "wordt gepland" staat voor je type van auto, heeft het geen zin om afspraken in te plannen.
Wel, dit is de communicatie die ik kreeg:Dat is dus onjuist omdat vele te horen krijgen van de SEC's : probeer het over 3 weken nog eens! Lees dit draadje maar eens terug! Er wordt hierbij niet naar dit plaatje verwezen.
The Full Self Drive upgrade has recently been implemented in our service centers, but is not yet available for the configuration of your vehicle. You can check the availability of the upgrade on our website Installaties van computer voor Volledig automatische besturing (FSD-computer) . The MCU2 upgrade is not yet available in Europe and we do not have a release date for this. We therefore currently cancel your appointment, and ask you to schedule a new appointment (in a Tesla service center) as soon as your vehicle has the status 'scheduling'.
Q3 loopt nog tot eind september, dus ze hebben nog anderhalve maandTsja maar Q3 2020 begon 1 juli, dus ze mogen nu dat updaten om de verwachtingen te managen vind ik. Wat we nu alleen horen is "nu niet, wacht nog even".
Ik denk dat we allemaal snappen als dingen anders lopen dan gepland, maar er is nu überhaupt geen plan. Dat is waar de irritatie is geloof ik.
Oh natuurlijk, de locale teams kunnen er niets aan doen, maar the US office wel. Dat is denk ik ook wat we jammer vinden dat er daar niet meer duidelijkheid gemaakt wordt. Nu denk ik ook dat ze ook liever niets willen beloven dan iets die ze achteraf niet kunnen nakomen. Ook begrijpelijk. Maar Tesla is geen startup meer het wordt ook tijd dat dit soort zaken goed geregeld worden. Al snap ik ook dat het minder prioriteit heeft voor hun, maar voor ons als klanten toch vervelend.het team kan daar ook niet meer doen dan ze kunnen. Probleem zit in de planning in de US
Q3 loopt nog tot eind september, dus ze hebben nog anderhalve maand
Een organisatie loopt op mensen, en er kunnen en zullen altijd tegenslagen zijn. Leven is wat er gebeurt als je iets anders had gepland. Ik ga niet wedden dat ze tegen eind Q3 al kunnen beginnen, maar ik geloof wel dat Tesla ernaar werkt om het in de toekomst mogelijk te maken, en sommige dingen duren gewoon lang.Haha klopt. Geloof jij er dan nog in :-D?