Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Wow dit geloof je niet. TESLA belde MIJ zojuist om een afspraak te maken voor HW3 installatie. Afspraak staat nu voor morgenochtend 10:00. Zo snel ook meteen plek!!

7EE151DB-BFA4-44C4-85E9-A2DF1984F998.jpeg
 
JAHHHH ik ook!!! Net gebeld door Tesla voor mijn M3 RWD met FSD en HW2.5, of ik morgen al langs kon komen?!

Zit 'helaas' nu in Dubai, maar hele komende weken hebben ze plaats hiervoor in Amsterdam. Dus volgende week zaterdag aan de beurt.

De meevaller, heb nog nooit om HW3.0 gevraagd bij Tesla, ook nooit geprobeerd via de app, en je wordt uit 'het niets' gebeld. En ik klaagde nog wel in het andere draadje dat de 2020.36.x update de eerste HW3.0 update lijkt te worden die je anders mis zou lopen.
 
Last edited:
  • Helpful
Reactions: Jobbeke
Mijn AWD heeft ook 2.5 hoor uit maart 2019. Vziw is in Europa alles tot september/oktober met 2.5 verkocht.

Heb net nog even nagekeken, estimates qua attach rate variëren van 1/5 tot 1/3, maar er is idd wel kans dat de grote hoeveelheid bijtellingsknijpers hier in NL het relatief laag maakt, dus tja ergens tussen de 2000 en 4000 is erg aannemelijk mijns inziens.
Haha, bijtellingsknijper hier :).

Ik heb FSD op mijn leaseauto, maar uiteraard achteraf geactiveerd, dus zonder bijtelling. (Was wel een gigantisch geëmmer met Tesla, als ik van tevoren geweten had waar ik aan begon... ) Fiscale waarde bleef een paar tientjes onder de 50k.
 
Mijn AWD heeft ook 2.5 hoor uit maart 2019. Vziw is in Europa alles tot september/oktober met 2.5 verkocht.

Heb net nog even nagekeken, estimates qua attach rate variëren van 1/5 tot 1/3, maar er is idd wel kans dat de grote hoeveelheid bijtellingsknijpers hier in NL het relatief laag maakt, dus tja ergens tussen de 2000 en 4000 is erg aannemelijk mijns inziens.
Mijn auto is in mei 19 geproduceerd en heeft HW 3.0
 
Heb mijn M3 al sinds April 2019, toen was de claim al dat FSD binnen de bebouwde kom eind dit jaar (dus eind 2019) beschikbaar zou zijn...

heb voor de grap weer eens een service afspraak ingeschoten voor een upgrade, kijken wat de reactie is...


Kon via de app niet anders dan een Mobile Service afspraak maken, zij hebben hem doorgezet naar SeC Rotterdam voor 30 sept. en zag ook een proforma in de app staan voor 0 euro welke ik goed kon keuren... is hierbij mijn afspraak dus definitief?
 
Kon via de app niet anders dan een Mobile Service afspraak maken, zij hebben hem doorgezet naar SeC Rotterdam voor 30 sept. en zag ook een proforma in de app staan voor 0 euro welke ik goed kon keuren... is hierbij mijn afspraak dus definitief?

Hmm wat vreemd. HW3 upgrades doen ze absoluut niet via Mobile Service. Maar goed, dat is ook de reden dat je bent doorgezet.

Maar: ja! Je afspraak is inderdaad definitief als je de factuur hebt moeten goedkeuren!
 
Last edited:
Zo, het kostte een uur of vijfenhalf maar dan heb je ook wat.. Ik loop qua softwareversie nog wat achter dus ik moet het voor nu even met alleen de visualisatie doen maar het is erg leuk dat t nu geregeld is! Iedereen in Amsterdam was erg aardig dus al met al een goeie Telsa ervaring. Mag ook wel eens gezegd..
 
  • Like
Reactions: Erik-S85