Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update v10 voor standard range plus

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

In de introductienotes van software versie 10 op de website van Tesla (Introducing Software Version 10.0) valt te lezen;
Streaming Media & Browser Support Coming to all Model 3 Vehicles
To take advantage of the advanced media features in Software Version 10.0, we are also enabling browser access on all Model 3 Standard Range Plus and Standard Range vehicles. The update will also enable streaming media access to Spotify, TuneIn, and Slacker while connected to WiFi for these cars.

Nu staat dit nog niet op de website vermeld van Tesla als je bekijkt welke opties er aanwezig zijn binnen het "Gedeeltelijk premium interieur".

Kan iemand mij vertellen welke van de twee inmiddels klopt?
 
Nee, vraag ik me ook af, momenteel is LTE gratis. Blijft dit zo? Wie betaald de internetrekening?
Staat duidelijk beschreven dat dit tijdelijk is. Later gaan we het kunnen houden tegen een jaarlijkse fee. Maar intussen kunnen we er maar van genieten en ik zal met plezier die fee betalen als het een beetje redelijk blijft.
Je moet wel je eigen Spotify account erop zetten, bij premium heb je een spotify account van Tesla als ik het goed voorheb.
 
Wat ik niet goed begrijp is waarom wij allemaal op andere versies zitten ?
Ik heb m'n M3P+ sinds eergisteren maar zit na op dat knopje te duwen (wat de update meteen zou forceren) maar er gebeurde in eerste instantie niet. Vandaag kreeg ik bericht dat er een nieuwe versie was. Dus ben nu van 2019.31.103.1 naar 2019.40.2.1 gegaan. Maar ik wil ook wel netflix, hoe regel ik dat ? Kan ik dat zelf bepalen of moet ik wachten op tesla die bepaald welke auto's de update krijgen ?

En daarnaast kan ik ook de release notes lezen VOOR ik de update accepteer ? Ik kreeg precies nergens te zien naar welke versie ik zou gaan updaten ?
 
Last edited:
Wat ik niet goed begrijp is waarom wij allemaal op andere versies zitten ?
Ik heb m'n M3P+ sinds eergisteren maar zit na op dat knopje te duwen (wat de update meteen zou forceren) maar er gebeurde in eerste instantie niet. Vandaag kreeg ik bericht dat er een nieuwe versie was. Dus ben nu van 2019.31.103.1 naar 2019.40.2.1 gegaan. Maar ik wil ook wel netflix, hoe regel ik dat ? Kan ik dat zelf bepalen of moet ik wachten op tesla die bepaald welke auto's de update krijgen ?

En daarnaast kan ik ook de release notes lezen VOOR ik de update accepteer ? Ik kreeg precies nergens te zien naar welke versie ik zou gaan updaten ?

Met 2019-40-2.1 heb je al Netflix