Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update voor hw2 auto's

This site may earn commission on affiliate links.
Reeds na 35min. is hij er :)

IMG_8430.JPG
IMG_8431.JPG
IMG_8432.JPG
IMG_8433.JPG
IMG_8434.JPG
IMG_8435.JPG
IMG_8436.JPG
 
  • Informative
Reactions: CO2CLEAN
Klopt ...
En ook de vleugeldeur bestuurderszijde sluit niet meer na update (dus de auto kan niet op slot), dus indien nog mogelijk: softwareversie 17.3.2 NIET installeren !

Met het risico dat ik gans het forum over mij krijg :

Je kan je toch echt vragen stellen bij de QA... Het is niet dat ze dit installeren op auto's die ze zelf niet hebben gemaakt, eigelijk zijn zulke zaken voor mij onaanvaardbaar.
 
Is het iemand ook daadwerkelijk al gelukt autosteer of tacc te gebruiken? Ik heb inmiddels 80km gereden maar nog steeds zodra ik instap: ondersteunende functies bestuurder niet beschikbaar.

Vraag me af of de camera's nog aan het calibreren zijn of dat er wat anders aan de hand is....
 
Net een proefrit na de update achter de rug. TACC werkt prima, morgen naar Amsterdam autosteer proberen. Ik vraag mij alleen even af in welk situaties je max. 70 km/u gaat rijden. Op provinciale wegen is het doorgaans 80 km/u, en op de snelweg blijft dan de pits over. Komt denk ik ook niet het lerend vermogen (data generation) ten goede als er niet zo gek veel situaties zijn waarin je autosteer kunt gebruiken. Verder nog geen rare of niet werkende zaken gezien welke in deze update zat.
 
IMG_0729.JPG
Kan aan mij liggen, maar ben er met deze update alleen maar op achteruit gegaan.....had tot vandaag nog gewone cc, nu helemaal niets meer. Zie wel dat hij de lijnen detecteert (zie foto), maar andere auto's ziet hij niet. Zie bovenstaande foto waar ik omringt ben door andere auto's maar er geen zichtbaar is op mijn dash.

Iemand anders dit 'probleem' ook?