Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Upgrade interieur beschikbaar

This site may earn commission on affiliate links.
Bij de configuratie van de Model S is nu een upgrade van het interieur beschikbaar. Nu is mijn bestelde 100D ingepland voor productie en Vin is bekend. Levering augustus.
Is het mogelijk om de upgrade van het interieur nog mee te pakken?

292E4823-986D-4D7B-8FA4-693278A38065.jpeg
 
Bij de configuratie van de Model S is nu een upgrade van het interieur beschikbaar. Nu is mijn bestelde 100D ingepland voor productie en Vin is bekend. Levering augustus.
Is het mogelijk om de upgrade van het interieur nog mee te pakken?

View attachment 300192
Ik las dat US klanten ( in afwachting van hun S ) een mail kregen dat hun interieur upgraded was.
Niet iedereen was daar blij mee.
 
Nee, het gaat wel degelijk ook om andere uitvoeringen. Zie ook het plaatje van.

Het gaat om twee zaken:
The main update is a darker graphite finish is now used on most interior accent trim pieces in those vehicles, which applies to all interior options.

As for the new finish option, Tesla has added a new ‘Oak Décor’ finish that comes with the ‘Cream Premium’ interior option – pictured above.

Tesla updates Model S and Model X with new interior finish

Waarvan de eiken inleg voor crème stoelen de meest in het oog springende is. Kleine aanpassing dus.
 
  • Informative
Reactions: Jelger
Het gaat om twee zaken:
The main update is a darker graphite finish is now used on most interior accent trim pieces in those vehicles, which applies to all interior options.

As for the new finish option, Tesla has added a new ‘Oak Décor’ finish that comes with the ‘Cream Premium’ interior option – pictured above.

Tesla updates Model S and Model X with new interior finish

Waarvan de eiken inleg voor crème stoelen de meest in het oog springende is. Kleine aanpassing dus.
Niets om me druk om te maken dus.......
 
Benieuwd of er ook EU-gangers een dergelijke mail ontvangen hebben.

Mijn 100D is de 8e laat in de avond in productie gegaan volgens de portal. Misschien wel eerder in het echt, maar geen idee of ik nu silver of graphite trim krijg. Beide is OK voor mij.

Wat me wel opviel is dat bij mij optiecode MI01 is veranders in MI03. Ik denk op het moment dat hij in productie is gegaan.
 
Ben wel blij dat ik niet eerder dit soort dingetjes gekocht heb (zie foto's hieronder), want die accentueerden het metaalgedeelte. Ik had ze op mijn "verlanglijstje" staan van Wish (www.wish.com), maar nog niet gekocht. Voor hen die een model S of C hebben en dit willen hebben, is dit misschien wel een leuke tip. Graag gedaan dan :). Hartelijke groeten uit Genk.
upload_2018-5-11_12-55-23.png
upload_2018-5-11_12-55-53.png
 
  • Informative
Reactions: MickC
Wel mooi hoe ze het een upgrade noemen, al vind ik het zelf ook erg mooi.
Maar ze vervangen de aluminium trim door kunstof (neem ik aan).
Dit zal voor tesla een kostenbesparing zijn, Die je niet kan weigeren.
Zolang het niet iets is wat eraf gaat na een tijd, ben ik al blij. Chroomkleur was mooi, maar ik koos Premium Black binnenin en daar past dit grafiet wel bij. Idd. maar de vraag welk materiaal het zal zijn... Fijn om toch weer een 'upgrade' mee te kunnen pikken.
 
  • Like
Reactions: ebullio