Beste forumleden,
ik heb de volgende vraag. Mijn 17inch display heeft sinds ruim een halfjaar last van liquidaties bubbles in het scherm. Dit is helaas een veel voorkomend probleem dat gaandeweg ook steeds erger wordt. Uiteraard ben ik hiermee naar Tesla Service Center in Eindhoven geweest en gevraagd naar een mogelijke oplossing.
Helaas geeft Tesla aan dat dit niet onder garantie of coulance verholpen kan worden (nogal apart want naar mijn mening is het een product kwaliteit issue). Aan de andere kant is mijn auto inmiddels 6 jaar oud dus die discussie ben ik gestopt en ik heb toen gevraagd naar plan B.
Plan B bestaat uit een MCU2 infotainment upgrade t.w.v. 1550 euro. Nog steeds veel geld maar aan de andere kant wel de moeite waard gezien de verbeterde performance van MCU2 en de uitbreiding van mogelijkheden (Netflix etc.)
Maar nu komt het: Ik heb in juli direct akkoord gegeven om een bestelling te plaatsen voor de MCU2 upgrade. De verwachte levertijd zou ca. 2 maanden zijn, echter in september was de hardware nog niet beschikbaar (opgegeven reden, schaarde van chipsets). Toen werd er een nieuwe afspraak ingepland voor 10 november, echter deze is vorige week door Tesla ook weer geannuleerd. Op mijn vraag wanneer de spullen van wel in de planning staan voor levering is tot op heden niet gereageerd. Ik heb het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt!
Wat zijn jullie ervaringen op dit gebied? En wat gebeurd er als het het scherm er helemaal mee zou ophouden? Is er dan opeens wel reparatie op korte termijn mogelijk?
Alvast dank voor jullie reactie.
Sjaac
ik heb de volgende vraag. Mijn 17inch display heeft sinds ruim een halfjaar last van liquidaties bubbles in het scherm. Dit is helaas een veel voorkomend probleem dat gaandeweg ook steeds erger wordt. Uiteraard ben ik hiermee naar Tesla Service Center in Eindhoven geweest en gevraagd naar een mogelijke oplossing.
Helaas geeft Tesla aan dat dit niet onder garantie of coulance verholpen kan worden (nogal apart want naar mijn mening is het een product kwaliteit issue). Aan de andere kant is mijn auto inmiddels 6 jaar oud dus die discussie ben ik gestopt en ik heb toen gevraagd naar plan B.
Plan B bestaat uit een MCU2 infotainment upgrade t.w.v. 1550 euro. Nog steeds veel geld maar aan de andere kant wel de moeite waard gezien de verbeterde performance van MCU2 en de uitbreiding van mogelijkheden (Netflix etc.)
Maar nu komt het: Ik heb in juli direct akkoord gegeven om een bestelling te plaatsen voor de MCU2 upgrade. De verwachte levertijd zou ca. 2 maanden zijn, echter in september was de hardware nog niet beschikbaar (opgegeven reden, schaarde van chipsets). Toen werd er een nieuwe afspraak ingepland voor 10 november, echter deze is vorige week door Tesla ook weer geannuleerd. Op mijn vraag wanneer de spullen van wel in de planning staan voor levering is tot op heden niet gereageerd. Ik heb het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt!
Wat zijn jullie ervaringen op dit gebied? En wat gebeurd er als het het scherm er helemaal mee zou ophouden? Is er dan opeens wel reparatie op korte termijn mogelijk?
Alvast dank voor jullie reactie.
Sjaac