Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Upgrade P85D?

This site may earn commission on affiliate links.
Wel, de procedure van de upgrade is toch veel gestroomlijnder geworden blijkbaar.
Deze ochtend de wagen binnengebracht en deze avond al een telefoontje gekregen dat
hij klaar is.

Spijtig genoeg geen Tesla mee gekregen als vervangwagen maar een mercedes E200.
Toch ook een leuke wagen met een leuk interieur en belachelijk zuinig, de prestaties zijn wel platte k"k.
Het enigste wat ik zou willen kunnen overnemen van de mercedes is de mogelijkheid
om een max snelheid in te stellen, toch wel een leuke feature vind ik.

De wagen hangt momenteel al eventjes aan de supercharger maar ik zie dat hij erg traag
gaat, toen ik de eerste keer keek zat hij op 54 km/uur; nog 12 uur en 20 minuten te gaan
en nu zit hij op 23 km/u verder staat er 341v 1 A. De lading van de batterij staat nu op 74 km.
Is dit normaal na de upgrade als er de eerste keer geladen wordt?
*edit* ondertussen is de wagen toch tegen normale snelheden beginnen laden.

Verder ben ik benieuwd of er al iemand "vergelijkende tests" heeft gedaan na de upgrade.
Enkele dagen geleden zijn m'n vrouw (in de ICE, 450 pk) en ik (in de tesla) wat gaan rijden op de
autostrade. Bij snelheden boven de 100/120 km/u waren de ICE en Tesla helemaal gelijk aan elkaar.
Van 0 naar 100 hoeft het niet sneller, maar daarboven zou toch echt leuk zijn dat ik m'n vrouw in de ICE
volgende keer kleiner zie worden in m'n spiegel. :)
 
Last edited: