Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Upgrade standard audio

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt. Heb contact met m gehad, hij is er op dit moment druk mee bezig om het op te lossen. Zit weer in Dubai voor een opdracht. Een wijsheid van m'n pa: als t slecht gaat in je bedrijf heb je geld nodig en als het goed gaat ook. Ik vermoed dat hij te druk met z'n vak bezig is geweest en te weinig aandacht aan z'n kasstromen heeft besteed. Ik hoop dat ie het weet op te lossen want t blijft een fantastisch product. Zo niet dan heb ik naast de classic's ook een behoorlijk unieke uitvoering.
 
  • Like
Reactions: Alain13 and ErnstT
Brian Audio heeft het niet gered vrees ik....
F.09/16/498 Brian's Custom Audio Zoetermeer Faillissement
Een faillissement kan vele oorzaken hebben maar misschien is de supercar audio upgrade markt niet zo heel groot en heb je behalve kennis ook nog andere skills nodig om te blijven bestaan. Hoop dat hij er zoveel van geleerd heeft om een volgend bedrijf wel tot een succes te maken. De Amerikaanse zienswijze ipv het Nederlandse vingertje.

PS Gelukkig is er voor de Standard Audio én de UHF altijd nog het factory-fit alternatief van de Light Harmonic Audio sets.
 
Brian is still alive and kicking. Oorzaak bleek vooral aan de verhuizing icm grote drukte te liggen. In het kerstnummer van Autovisie, half december weer een uitgebreide (6 of waren het nou 12 pagina's) reportage van zijn bijzondere werk. Deze week geeft ie o.a. de nieuwe Maserati van DJ Angerfist een uitgebreide upgrade:cool:.

IMG_1160.JPG
 
Last edited:
Een verhuizing en grote drukte waren de oorzaak van een faillissement?? Dan zouden er al velen met een faillissement te maken hebben gehad.

Maar goed als alle crediteuren betaald zijn, dan gun ik hem en iedereen het beste.

(Edit): Zie nu dat faillissement vernietigd is op 24-11.
 
Last edited:
Goed nieuws: de prijzen van de diverse sets van Light Harmonic zijn in januari verlaagd, tussen de € 150 en 200.
Daarnaast is er een set met een efficiëntere 1-Ohm woofer leverbaar die een "voelbaar" betere basweergave heeft.
De 10"/8" subwoofer+600W versterker uitbreiding voor Standard Audio wordt in maart verwacht.

Kom gerust eens luisteren!
 
mannen ik ben er weer HAHA. Geveld door een nekhernia (nee ik geef de S niet de schuld) ben ik er geruime tijd uit geweest. Maar inmiddels weer up and running. Heb nu een X in bestelling staan verwacht hem begin september. AL iemand ervaring met het geluid van de X heb in ieder geval geen upgrade mee besteld. Die € 2.900,- geef ik liever rechtstreeks aan Schut Car Audio. groeten Sander