Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V.I.P Factory Tour 2-3 juni 2017

This site may earn commission on affiliate links.
De klim is moordend...
IMG-20170604-WA0083.jpg
IMG-20170604-WA0086.jpg

Maar we halen het.
IMG-20170604-WA0085.jpg

IMG-20170604-WA0087.jpg
IMG-20170604-WA0089.jpg

IMG-20170604-WA0084.jpg


Hier zijn al onze pogingen te zien.:)
IMG-20170604-WA0100.jpg
 
Last edited:
Het zit er weer bijna op. :cool:
Morgen na het ontbijt vertrekken we terug naar San Francisco. Onderweg nog een stopje in Sacramento. Waarschijnlijk lunchen we in de omgeving van pier 39 in SFO.
Rond 16:00 inleveren we de auto in en om 19:00 uur vertrekken we naar huis via Frankfurt en Düsseldorf.
Slechts 4 volle dagen waren we hier. Maar we hebben er al het mogelijke uitgehaald.
Als ik terugkijk naar de +1000 foto's lijkt het een vakantie van enkele weken geweest. Moe maar voldaan keren we dan ook weer naar huis. Voor mij was het mijn allereerste keer in De VS, maar waarschijnlijk en hopelijk niet de laatste keer.;) Ook deze keer was ik weer met fantastische mensen op stap, (maar dat wist ik eigenlijk al van voor het vertrek) Dirk en Frank, hartelijk dank om mee te gaan, want zonder medereizigers had ik ook niet geweest naar die event. Onze volgende trip komt er al bijna aan.( UK juli 2017)
Na dit korte avontuur kijk ik enorm uit om weer thuis te zijn. Slechts 12 uur na mijn thuiskomst komt ook onze dochter terug van haar 5 maand lange wereldreis.
Aan de volgers van dit draadje, thanks!;)
(X)Frank.
 
Last edited:
Jullie bedankt voor de leuke posts, ik heb ze met plezier gelezen.
Er zijn er overigens een aantal waar de foto's niet zijn doorgekomen, dus als jullie nog een keer de mogelijkheid hebben om ze alsnog op het forum te zetten, graag!
Geniet van de rest van de trip en een goede reis huiswaarts gewenst!
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Ik lees lunch 4 euro, das dan weer niet duur
Ja.....de Tesla lunch foto uploaden lukte niet helemaal. , Maakt meer kapot dan je lief is.......

Overigens is het in Down Town SF 4 dollar bij onze Koniklijke....

Viel me trouwens wel na heel SF doorgezworven te hebben slechts 2 Tesla gespot te kunnen.....

Snap nu de verbazing van de Amerikanen dat er bij ons zoveel rondrijden.
 
Het zit er weer bijna op. :cool:
Morgen na het ontbijt vertrekken we terug naar San Francisco. Onderweg nog een stopje in Sacramento. Waarschijnlijk lunchen we in de omgeving van pier 39 in SFO.
Rond 16:00 inleveren we de auto in en om 19:00 uur vertrekken we naar huis via Frankfurt en Düsseldorf.
Slechts 4 volle dagen waren we hier. Maar we hebben er al het mogelijke uitgehaald.
Als ik terugkijk naar de +1000 foto's lijkt het een vakantie van enkele weken geweest. Moe maar voldaan keren we dan ook weer naar huis. Voor mij was het mijn allereerste keer in De VS, maar waarschijnlijk en hopelijk niet de laatste keer.;) Ook deze keer was ik weer met fantastische mensen op stap, (maar dat wist ik eigenlijk al van voor het vertrek) Dirk en Frank, hartelijk dank om mee te gaan, want zonder medereizigers had ik ook niet geweest naar die event. Onze volgende trip komt er al bijna aan.( UK juli 2017)
Na dit korte avontuur kijk ik enorm uit om weer thuis te zijn. Slechts 12 uur na mijn thuiskomst komt ook onze dochter terug van haar 5 maand lange wereldreis.
Aan de volgers van dit draadje, thanks!;)
(X)Frank.
Wij hebben gisteren ook bij pier 39 gegeten. The Crab house! Bestel het feast crab!

En als klap op de vuurpijl een vaart met de rocket boat!!!

Foto 's zijn vanaf gsm te groot om up te lossen helaas.
 
Het zit er weer bijna op. :cool:
Morgen na het ontbijt vertrekken we terug naar San Francisco. Onderweg nog een stopje in Sacramento. Waarschijnlijk lunchen we in de omgeving van pier 39 in SFO.
Rond 16:00 inleveren we de auto in en om 19:00 uur vertrekken we naar huis via Frankfurt en Düsseldorf.
Slechts 4 volle dagen waren we hier. Maar we hebben er al het mogelijke uitgehaald.
Als ik terugkijk naar de +1000 foto's lijkt het een vakantie van enkele weken geweest. Moe maar voldaan keren we dan ook weer naar huis. Voor mij was het mijn allereerste keer in De VS, maar waarschijnlijk en hopelijk niet de laatste keer.;) Ook deze keer was ik weer met fantastische mensen op stap, (maar dat wist ik eigenlijk al van voor het vertrek) Dirk en Frank, hartelijk dank om mee te gaan, want zonder medereizigers had ik ook niet geweest naar die event. Onze volgende trip komt er al bijna aan.( UK juli 2017)
Na dit korte avontuur kijk ik enorm uit om weer thuis te zijn. Slechts 12 uur na mijn thuiskomst komt ook onze dochter terug van haar 5 maand lange wereldreis.
Aan de volgers van dit draadje, thanks!;)
(X)Frank.
Neeeeh, niet terug komen!
347,32 :D
 
  • Informative
Reactions: S-19910