Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V.I.P Factory Tour 2-3 juni 2017

This site may earn commission on affiliate links.
We hebben gekeken om een tesla te huren, maar dat was vrij prijzig.
Heb je (ondanks dat jullie er uiteindelijk niet voor zijn gegaan) nog tips waar best te kijken voor het huren van een Tesla in de Bay Area? Wij overwegen om er deze zomervakantie naartoe te gaan en willen eigenlijk gewoon EV blijven rijden. Maar ik kom niet veel verder dan particuliere verhuur via Turo. En dat is inderdaad behoorlijk prijzig.

Het zou ook nog Noorwegen kunnen worden. Ik weet 't... nogal wat anders. ;)
 
Heb je (ondanks dat jullie er uiteindelijk niet voor zijn gegaan) nog tips waar best te kijken voor het huren van een Tesla in de Bay Area?
Niet echt.
Na een paar prijzen gezien te hebben (ik denk rond de 1200$ voor een week)
zijn we naar andere auto's gaan kijken. Eerst een Mustang cabrio, maar toen we uiteindelijk met 3 man incl. bagage gingen, hebben we dat ook opgeborgen en zijn we bij Alamo buiten gereden met een goed uitgeruste Dodge minivan voor 208 € voor een week.
 
Niet echt.
Na een paar prijzen gezien te hebben (ik denk rond de 1200$ voor een week)
zijn we naar andere auto's gaan kijken. Eerst een Mustang cabrio, maar toen we uiteindelijk met 3 man incl. bagage gingen, hebben we dat ook opgeborgen en zijn we bij Alamo buiten gereden met een goed uitgeruste Dodge minivan voor 208 € voor een week.

Bij ons min of meer hetzelfde verhaal. Bijna 5.000 km gereden voor een huurprijs van €.334,00.