Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Kun je het amperage van het laden al met de app verhogen?
Zit er nu ook een geheugen voor de passagiersstoel in?
Wordt het stuur al ingetrokken bij het parkeren van de auto? Zoals al 10 tallen jaren bij LandRover, Jaguar, BMW etc gebeurt? Om in en uitstappen te vergemakkelen?
 
Nice Frank, welke andere dingen kun je nou nog met je App?

niet echt veel meer met de android versie.
keyless drive werkt.
Er is een setting om de kalender over te dragen naar de auto
de naam die je in de auto kan geven, wordt getoond in de app

maar swipen tussen de schermen gaat niet en de functie voor de meldingen zoals onderbrekingen van het laden heb ik ook nog niet echt gezien.
voorlopig blijkbaar een privilege voor de Iphone gebruikers.

- - - Updated - - -

Kun je het amperage van het laden al met de app verhogen?
Zit er nu ook een geheugen voor de passagiersstoel in?
Wordt het stuur al ingetrokken bij het parkeren van de auto? Zoals al 10 tallen jaren bij LandRover, Jaguar, BMW etc gebeurt? Om in en uitstappen te vergemakkelen?

nee,nee,nee
 
Hier nog niks te bekennen....hopelijk snel een Officiele Windows Phone App ;-) En Frank is de navi verbetert en heb je nieuwe maps moeten laden??

ik heb de nav. weinig nodig. naar mijn bureel is 8km en na 35 jaar weet ik ongeveer de snelste weg al:wink:. dus nog niet echt kunnen proberen.
Er is wel een setting voor de realtime verkeersupdate en ik kreeg een melding dat er nieuwe mappen moesten geladen worden en daarvoor aan de wifi moest hangen.
Ook dat heb ik nog niet kunnen doen.
 
ik heb de nav. weinig nodig. naar mijn bureel is 8km en na 35 jaar weet ik ongeveer de snelste weg al:wink:. dus nog niet echt kunnen proberen.
Er is wel een setting voor de realtime verkeersupdate en ik kreeg een melding dat er nieuwe mappen moesten geladen worden en daarvoor aan de wifi moest hangen.
Ook dat heb ik nog niet kunnen doen.

Ik ben wel benieuwd of hij dan gelijk start zodra hij wifi heeft. Anders gezegd, kan ik hem even ergens parkeren daar waar wifi is en dan een bakkie doen, of gaat Tessie zelf wel bepalen, indien er Wifi is, hoe laat het downloaden start?

Ik heb namelijk ook geen wifi voor de auto thuis, ik parkeer publiek.
 
Ik ben wel benieuwd of hij dan gelijk start zodra hij wifi heeft. Anders gezegd, kan ik hem even ergens parkeren daar waar wifi is en dan een bakkie doen, of gaat Tessie zelf wel bepalen, indien er Wifi is, hoe laat het downloaden start?

Ik heb namelijk ook geen wifi voor de auto thuis, ik parkeer publiek.
Nee Onno, hij start pas als je aan de beurt bent... Ben gisteren toen ik het las ook naar buiten gerend om te kijken of ie al klaar stond. Helaas... Stond wel aan de wifi thuis.
 
Nee Onno, hij start pas als je aan de beurt bent... Ben gisteren toen ik het las ook naar buiten gerend om te kijken of ie al klaar stond. Helaas... Stond wel aan de wifi thuis.

I know Hendrik, maar ik bedoel de vervolgupdate, dus eenmaal als je V6 hebt, komt snel daarna de vraag of je je navi kaarten wilt updaten. Als ik xfrankx goed begreep kreeg hij die optie vlot na de V6 installatie
 
Dan maar even voor de deur parkeren ipv bij de laadpaal ;-)
Of idd je abo van je mobiel maar even gebruiken (ga ik ook doen)..............als v6 geland is in Uithoorn

om de update te krijgen moet hij niet echt aan de wifi hangen . Hij is bij mij ook gewoon via het 3G netwerk binnen gekomen. voor de nieuwe kaarten te laden zou je wel wifi nodig hebben. de update duurde minder dan 45minuten trouwens. wat eigenlijk gelijk is aan de vorige kleine updates.