Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Werk hier wel, ik heb de update net gedaan en de verbeteringen zijn als volgt omschreven: "Minor fixes and improvements"


Kom op Tesla, wat is dit nu weer voor een valse schijnbeweging (da's dubbelop, ik weet het :)

45512d340d124d96cffd3112f567aed7.jpg
 
Wachten is de enige optie...
Oké oké. Maar niet te lang hè? Dit weekend zou leuk zijn....

Bij elke nieuwe update wordt je wel beloont met een nieuwe wagen ervaring ;-)
yes! Das erg cool idd, maakt t wachten ook zo moeilijk....

Kom op Tesla, wat is dit nu weer voor een valse schijnbeweging (da's dubbelop, ik weet het :)

45512d340d124d96cffd3112f567aed7.jpg
Bij mij zelfde melding, maarrrrr bij m'n pacman update ( sorrie, nostalgie) idem dito...
 
net even de release notes doorgenomen van de V6.1 (deze versie lijkt me uitgebreider dan de V6.0)

en eindelijk is het daar:
bij Additional inprovements staat:
The Consumption graph in the Energy app now defaults on Average range.

hopelijk krijg ik hem straks terug met de 6.1 er op
 
Domme vraag - hoe of waar zie je dat de update binnenkomt op je wagen ?
Heb mijn MS maar sinds december - en nog geen update gekregen...

Je kan er niet naast kijken, maar er zijn er al een tijdje geen meer geweest.
Je zien dan een groot venster op uw scherm, met "update beschikbaar" en een aanduiding hoe lang de update ongeveer gaat duren (je kan niet rijden tijdens een update)

je kan deze dan onmiddellijk uitvoeren of uitstellen of zelf een tijdstip instellen voor de update.
standaard stelt hij zelf voor om dit rond 3 uur s nachts te gaan doen.
 
Dat afwachten is wel erg moeilijk. Leuke nieuwe features zitten er in deze laatste versie. Zijn er al forumleden met de S zonder Autopilot die de nieuwe versie hebben? Hoe werkt het voorspellen van het verbruik, klopt de voorspelling?
Heb versie 6.1 binnen, kan zeggen dat het voorspellen van het verbruik erg goed werkt. Is met name handig als je ergens de bergen in moet, of als je in Wilnsdorf wil laden. Iedereen komt daar leeg aan:smile:
Hieronder de release notes, hoop dat jullie m ook snel hebben. Ik heb overigens geen autopilot, auto is van begin Nov 2013, maar er is genoeg nieuws.
foto 1.JPG
foto 2.JPG
foto 3.JPG
foto 4.JPG
foto 5.JPG
foto 1.JPG
foto 2.JPG
foto 3.JPG
foto 4.JPG
foto 5.JPG

Edit: heb de foto's even gedraaid voor jullie gemak..
edit2: nu zijn de originele foto's ook gedraaid?!:confused:
 

Attachments

  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    36 KB · Views: 429
  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    46.4 KB · Views: 445
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    43.8 KB · Views: 439
  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    46.3 KB · Views: 441
  • foto 5.JPG
    foto 5.JPG
    40.8 KB · Views: 440
  • foto 4.JPG
    foto 4.JPG
    42.4 KB · Views: 428
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    37.4 KB · Views: 448
  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    42.5 KB · Views: 438
  • foto 5.JPG
    foto 5.JPG
    36.1 KB · Views: 449
  • foto 4.JPG
    foto 4.JPG
    34.9 KB · Views: 430
Last edited:
Heb versie 6.1 binnen, kan zeggen dat het voorspellen van het verbruik erg goed werkt. Is met name handig als je ergens de bergen in moet, of als je in Wilnsdorf wil laden. Iedereen komt daar leeg aan:smile:
Hieronder de release notes, hoop dat jullie m ook snel hebben. Ik heb overigens geen autopilot, auto is van begin Nov 2013, maar er is genoeg nieuws.
View attachment 68678View attachment 68679View attachment 68680View attachment 68681View attachment 68682View attachment 68683View attachment 68684View attachment 68685View attachment 68686View attachment 68687
Edit: heb de foto's even gedraaid voor jullie gemak..

Ik zie dat je nu ook het volume van de navi kan aanpassen.
Mijn dag zou echt NIET meer stuk kunnen als je nu ook steeds eenmalig de gesproken aanwijzing met een stuurknopje kan wegdrukken.

Bijvoorbeeld als je net op de radio het antwoord van een geïnterviewde wilt horen maar dan de navi er door heen wil blèren. Of als je net even in goed gesprek bent met een passagier wil ik af en toe de navi steeds voor dat ene zinnetje even zijn mond kunnen laten houden.
 
Ik zie dat je nu ook het volume van de navi kan aanpassen.
Mijn dag zou echt NIET meer stuk kunnen als je nu ook steeds eenmalig de gesproken aanwijzing met een stuurknopje kan wegdrukken.

Bijvoorbeeld als je net op de radio het antwoord van een geïnterviewde wilt horen maar dan de navi er door heen wil blèren. Of als je net even in goed gesprek bent met een passagier wil ik af en toe de navi steeds voor dat ene zinnetje even zijn mond kunnen laten houden.

En daarna komen zeuren dat je de verkeerde afslag genomen hebt...
Nee, klopt wel. Hij babbelt nogal veel de navi-man
 
net even de release notes doorgenomen van de V6.1 (deze versie lijkt me uitgebreider dan de V6.0)

en eindelijk is het daar:
bij Additional inprovements staat:
The Consumption graph in the Energy app now defaults on Average range.

hopelijk krijg ik hem straks terug met de 6.1 er op

Frank, heb je hem al terug ? Welke versie heb je gekregen ? De mijne brengen ze deze avond terug.
 
navi-man? Ik heb een vrouwelijke stem gelukkig :)

ha ja? dat is toch nergens instelbaar, of wel?
6.1 stond klaar om te installeren en hij is nu hier thuis bezig.
Het ging een 45 minuutjes duren.

- - - Updated - - -

Frank, heb je hem al terug ? Welke versie heb je gekregen ? De mijne brengen ze deze avond terug.

Hans, hopelijk staat hij bij u er ook op, want ze doen dit in schijfjes blijkbaar.


de energy berekening met de navigatie zou goed moeten zijn. als je te snel gaat, geeft hij aan dat je moet vertragen om tot aan uw bestemming te geraken.
nu zal het gemakkelijk zijn om van SuC naar Suc te rijden en met een minimum aan km er aan te komen.

Wat een BUMMER zeg, ze hebben er een nieuwe 6.0 opgezet.!!:cursing:
 
Last edited: