Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Is 6.1 dus nog niet vrijgegeven voor Nederland? Dus het elke 10 minuten controleren op een update message is zinloos?????

Ook al is die vrijgegeven, om de 10 minuten controleren is zinloos ten alle tijden.

Dit typen heeft 10 minuten in beslag genomen......inclusief controle of de nieuwe software al binnen is.....



/serieus
Ik heb al die tijd met 6.0 rond gereden in alle tevredenheid... Ik heb geen haast voor 6.1. Ik laat me gewoon verassen.




zo en nu even opnieuw controleren....
 
Is 6.1 dus nog niet vrijgegeven voor Nederland? Dus het elke 10 minuten controleren op een update message is zinloos?????

Deze post doet mij vermoeden dat hij al wel in Nederland uitgerold wordt:
Vooral dit is leuk, automatisch filerijden op de Traffic Aware Cruise Control :D Alleen jammer dat er nog gestuurd moet worden...

Excuses voor de slechte kwaliteit, was even een snelle foto met de mobiele telefoon.

View attachment 68554
Want Traffic Aware Cruise Control is pas beschikbaar vanaf 6.1
 
Dit las ik net op de vernieuwde tesla site!(heb ik hier nog niet zien voorbij komen)
Autopilot parkeren

Model S helpt u bij het vinden van een parkeerplaats en parkeert automatisch in. In de stad zal de wagen u attenderen op een parallelle parkeerplaats, vervolgens het stuur, de acceleratie en remming controleren en soepeltjes achterwaarts inparkeren. Als u een Supercharger station nadert, parkeert Model S automatisch in een vrije box. Model S parkeert zelfs in uw garage thuis.

Met ingeschakelde agenda synchronisatie, controleert Model S de huidige verkeersomstandigheden om te bepalen hoeveel tijd er nodig is om op uw eerste afspraak van de dag te komen. Op het juiste moment schakelt het de climate control in en opent het de garagedeur. Op uw eigen terrein, zal Model S zelf zelfs de garage uitrijden en op uw wachten naast de stoep.

het staat hier te lezen onder autopilot
Model S | Tesla Motors
 
Last edited:
Dit las ik net op de vernieuwde tesla site!(heb ik hier nog niet zien voorbij komen)
Autopilot parkeren

Model S helpt u bij het vinden van een parkeerplaats en parkeert automatisch in. In de stad zal de wagen u attenderen op een parallelle parkeerplaats, vervolgens het stuur, de acceleratie en remming controleren en soepeltjes achterwaarts inparkeren. Als u een Supercharger station nadert, parkeert Model S automatisch in een vrije box. Model S parkeert zelfs in uw garage thuis.

Met ingeschakelde agenda synchronisatie, controleert Model S de huidige verkeersomstandigheden om te bepalen hoeveel tijd er nodig is om op uw eerste afspraak van de dag te komen. Op het juiste moment schakelt het de climate control in en opent het de garagedeur. Op uw eigen terrein, zal Model S zelf zelfs de garage uitrijden en op uw wachten naast de stoep.

??? Het is toch nog lang geen 1 april...
 
??? Het is toch nog lang geen 1 april...

Geen grap van Frank in elk geval: staat echt op de site:


tesla_parkeren.jpg


Nu is het wachten tot de grid fins officieel worden aangekondigd, om rechtstandig in de achtertuin te kunnen landen.
 
WOW.
Ben echt benieuwd hoe dat gaat gebeuren.
Bij is de auto nog altijd aangesloten op het laadstation tijdens de nacht en 's ochtends wordt ie automatisch opgewarmd. De stekker moet ik nog altijd zelf handmatig eruit halen.
Maar goed, de optie is er en dat is wel VET !

geen excuses?:wink:
Hij moet dan wel de agenda op een andere manier binnen krijgen dan via bluetooth! En hoe zal hij dan weten dat je met de model S naar die afspraak wil en niet op een andere manier.... en nog andere bedenkingen. Mij lijkt het nogal voorbarig om dit nu al op de site te zetten op deze manier.
 
geen excuses?:wink:
Hij moet dan wel de agenda op een andere manier binnen krijgen dan via bluetooth! En hoe zal hij dan weten dat je met de model S naar die afspraak wil en niet op een andere manier.... en nog andere bedenkingen. Mij lijkt het nogal voorbarig om dit nu al op de site te zetten op deze manier.

Volgens mij gaan de agendagegevens al via de Tesla servers (die snoept de app uit je smartphone), Bluetooth wordt gebruikt om vast te stellen dat jij zelf (met je eigen telefoon) bent ingestapt om dan pas jouw agenda gegevens op het scherm te tonen.
 
Ook al is die vrijgegeven, om de 10 minuten controleren is zinloos ten alle tijden.

Dit typen heeft 10 minuten in beslag genomen......inclusief controle of de nieuwe software al binnen is.....

/serieus
Ik heb al die tijd met 6.0 rond gereden in alle tevredenheid... Ik heb geen haast voor 6.1. Ik laat me gewoon verassen.
zo en nu even opnieuw controleren....


:biggrin: uitkijken met zulke schrijffouten bij een elektrische wagen...:biggrin: