TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

V6.2

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Herbie65, Feb 18, 2015.

1. Herbie65

Herbie65 Member

#1 Herbie65, Feb 18, 2015
    Last edited: Feb 18, 2015
    We hebben allemaal al weer (denk ik) een tijdje 6.1. Dus maar weer vooruitkijken naar de volgende goodies.
    -Wanneer verwachten we 6.2?
    -Wat zou er dan voor leuks bijkomen?

de zaken die ik graag zou zien zijn:lane-keeping en BLIS

2. ebullio

ebullio Active Member

Ik ben ook van plan om de S lang te houden...

3. mbrandt

mbrandt Member

Ok als we verlanglijstjes mogen doen... :tongue:

- automatisch inparkeren (m'n Tessie mag 's morgens best zelfstandig de garage uitrijden)
    - TACC 2.0 (graag een on/off mogelijkheid en een iets kleinere minimum afstand tov voorgangers bij 100 - 130 km/u)
    - (betere) snelheidsafhankelijke volume (ik zit nu de hele tijd aan de volumeknop te draaien afhankelijk van de snelheid)
    - eenvoudiger unlocken van laadkabel (nu moet ik altijd eerst één keer klikken om auto dicht te doen en dan weer dubbelklikken)

Oh en als we toch bezig zijn een upgrade naar een 120Kwh accupack (of draaf ik nu een beetje door :wink:)

4. HWS

HWS Speedjunkie

5. dicktump

dicktump Member

Van mij zou er wel een koppeling mogen komen tussen de navigatie en iets van een laadpalen database, waarbij je bij voorkeur ook kunt zien of een paal vrij is of niet. Op zich kan het wel via de browser, maar dat werkt veel minder praktisch.

En ik zou het wel fijn vinden als er vanuit de Media Player een vrij gangbare streaming muziekdienst te gebruiken is, zoals Spotify of Deezer. Daar wil ik dan best die 10 euro per maand voor betalen. Maar via mijn mobiel met bluetooth vind ik dat te onhandig; daarnaast mag je je mobiel niet bedienen tijdens het rijden.

En ik stem alvast voor een Autopilot 2.0, waarbij de Tesla zelf naar mijn werk rijdt en dan automatisch mijn werk gaat doen, terwijl ik alleen hoef toe te kijken. Daarbij houdt de Tesla ook mijn comfort in de gaten en bestelt indien nodig een masseuse.

6. Keezje

Keezje Active Member

Kijk, dat zijn nieuwe perspectieven. Dat brengt me op het idee voor smart pre-conditioning. Van mijn bed dan.

7. Blue Dream

Blue Dream Member

Het zou al fijn zijn als Rdio volledig zou werken. Tidal zou nog mooier zijn. Ik heb bij Tidal de vraag gesteld of er plannen zijn om een Tesla app te ontwikkelen. Ze zijn met Tesla in gesprek, was het antwoord. Maar dat zal wel niet voor 6.2 zijn.

Ik verwacht verder de automatische inparkeer optie. Dat lijkt me inmiddels redelijk standaard software en daarom snel te implementeren.

8. dicktump

dicktump Member

Volledige Rdio zou al een verbetering zijn inderdaad. Tidal ben ik niet zo bekend mee, behalve dat de geluidskwaliteit hoger is (waar ik groot voorstander van ben dan). Maar ik betwijfel of die hoeveelheid data de bedoeling is van de 3G :) Eigenlijk ben ik tevreden met elke dienst waarbij ik zelf een album/artiest kan kiezen en waarbij ik ook de optie heb om vooraf aangemaakte playlists/random radio achtig muziek te luisteren. Spotify heeft dat redelijk goed is mijn ervaring.

Automatisch inparkeren moet echt goed te doen zijn. Ik weet nog dat ik een Lancia Ypsilon reed en die kon dat al gedeeltelijk. Die herkende zelf een parkeerplek en stuurde volledig zelf, alleen moest je zelf de rem en het gaspedaal bedienen.

Share This Page