Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie door Noorwegen

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt voor de mooie foto en YouTube filmpje, krijg er nog meer zin in. Ik zal eens kijken wat ik kan regelen voor een reserve band (wel een aardig dingetje in de Frunk)

Beste Sander, hoe heb jij over het algemeen geladen op de Lofoten? Ik heb het volgens mij wel aardig uitgezocht en ook nog noorse laders geregeld. Maar tips altijd welkom.
 
Beste forumleden, mijn vrouw en ik gaan deze zomer naar de Noordkaap en dan door Noorwegen weer terug richting huis. Maar we doen het niet echt heel standaard. We gaan met de boot naar Helsinki, met de autotrein naar Rovaniemi en dan naar de Noordkaap. Vanaf de Noordkaap over de Vesteralen en Lofoten uiteindelijk richting Oslo. We maken alleen aan het einde gebruik van de superchargers. Van deze reis gaan we een reislog bijhouden, als je ons wilt volgen dan kan je je aanmelden op www.tesla2noordkaap.reislogger.nl (van onze reis door Engeland, Ierland en Schotland van 2014 is ook al een site www.tesla2uk.reislogger.nl).
 
Prachtig verbruik tijdens een flinke trip in Noorwegen. 29 km terug winnen door een afdaling is ook prachtig!
20160805_184155.jpg
 
  • Like
Reactions: Phil_BE
Bent u al eens op vakantie geweest met uw Tesla of overweegt u dit?
Wat zijn de voor- en nadelen? Welke bestemmingen staan op uw bucket list?

Voor ons afstudeerproject ontwikkelen we unieke, duurzame rondreizen met de elektrische auto. Wilt u 5-10 minuutjes vrij maken om de enquête in te vullen? Als dank, zal ik later de onderzoeksresultaten hier delen!

Bedankt om deze link te volgen: www.electrips.be

Groetjes,
Elise
 
Bent u al eens op vakantie geweest met uw Tesla of overweegt u dit?
Wat zijn de voor- en nadelen? Welke bestemmingen staan op uw bucket list?

Voor ons afstudeerproject ontwikkelen we unieke, duurzame rondreizen met de elektrische auto. Wilt u 5-10 minuutjes vrij maken om de enquête in te vullen? Als dank, zal ik later de onderzoeksresultaten hier delen!

Bedankt om deze link te volgen: www.electrips.be

Groetjes,
Elise
Ingevuld.
Opmerking: Beste Elise,
Je gaat ervan uit dat SuperChargers van Tesla niet bestaan. Die maken het nou juist zo fantastisch om met een elektrische auto op vakantie te gaan. Elke andere elektrische auto loopt tegen problemen met de laadinfrastructuur op.
Verhuur een Tesla, dat doen al aan aantal bedrijven, en vergeet vooralsnog de rest.
Vakantiereizen met een andere auto dan een Tesla is een NO-GO.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Ingevuld.
Opmerking: Beste Elise,
Je gaat ervan uit dat SuperChargers van Tesla niet bestaan. Die maken het nou juist zo fantastisch om met een elektrische auto op vakantie te gaan. Elke andere elektrische auto loopt tegen problemen met de laadinfrastructuur op.
Verhuur een Tesla, dat doen al aan aantal bedrijven, en vergeet vooralsnog de rest.
Vakantiereizen met een andere auto dan een Tesla is een NO-GO.

En ook @Xfrank :

Bedankt voor de feedback. Dat is inderdaad wel een puntje, we nemen het zeker mee.