MvN.on.Tour
Member
Een iets afwijkende mening over Zwitserland en de Gotthard:
In Zwitserland redelijk vaak afwijkende/aangepaste snelheden boven de weg (op van die borden met lamellen die om kunnen klappen) die niet gezien werden, dus op blijven passen (met name rond Luzern en Basel). In de Gotthard wilde FSD of te dicht naar de muur of te dicht naar het midden voor mijn gevoel. En ook iedere nis / uitwijk haven bracht FSD van de wijs. Na wat uitdrukkelijke feedback van de bijrijder uiteindelijk zelf gaan sturen en alleen TACC gebruikt - dat werkte prima.
Nog een tip: is de vertraging ivm file meer dan 45 minuten dan loont het om de pas te nemen. Ook een veel mooier uitzicht onderweg
In Zwitserland redelijk vaak afwijkende/aangepaste snelheden boven de weg (op van die borden met lamellen die om kunnen klappen) die niet gezien werden, dus op blijven passen (met name rond Luzern en Basel). In de Gotthard wilde FSD of te dicht naar de muur of te dicht naar het midden voor mijn gevoel. En ook iedere nis / uitwijk haven bracht FSD van de wijs. Na wat uitdrukkelijke feedback van de bijrijder uiteindelijk zelf gaan sturen en alleen TACC gebruikt - dat werkte prima.
Nog een tip: is de vertraging ivm file meer dan 45 minuten dan loont het om de pas te nemen. Ook een veel mooier uitzicht onderweg