Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
8D3AA966-327D-42A4-82C5-2B8BB74FD219.jpeg


Moest vandaag ook oppassen dat geen stap te ver zou zetten ;)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: michelh and Exiteer
Onderweg en het is winter, zes graden en regenachtig. Normaalgesproken haal ik met een 100 procent volle accu gemakkelijk Waldlaubersheim maar het bleef lang 5 procent en vlak voor Pfalzfeld had ik nog maar 2 km over en heb ik de planner overruled. Raar dat hij me naar Waldlaubersheim bleef sturen.

Het wordt een lange dag denk ik.
 
We zijn er. 3 weken geleden toen het nog zomer was 1261 km met gemiddeld 182 wh/km, vandaag 211. Brr. Dat went echt niet.

Alle coronamaatregelen, verklaringen van negatieve tests en zelf verklaringen waren nodeloos. 265 down the drain. Nergens aangehouden je kon overal doorknallen.

Zo, nu stop ik met posten hier voorlopig. Weinig respons.:p
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
We zijn er. 3 weken geleden toen het nog zomer was 1261 km met gemiddeld 182 wh/km, vandaag 211. Brr. Dat went echt niet.

Alle coronamaatregelen, verklaringen van negatieve tests en zelf verklaringen waren nodeloos. 265 down the drain. Nergens aangehouden je kon overal doorknallen.

Zo, nu stop ik met posten hier voorlopig. Weinig respons.:p

Als je response wil moet je over prijsdalingen, service, aansprakelijkheid, aandelen, IEC of andere merken posten :p:p:p
 
  • Funny
Reactions: JanG007 and Exiteer
We zijn er. 3 weken geleden toen het nog zomer was 1261 km met gemiddeld 182 wh/km, vandaag 211. Brr. Dat went echt niet.

Alle coronamaatregelen, verklaringen van negatieve tests en zelf verklaringen waren nodeloos. 265 down the drain. Nergens aangehouden je kon overal doorknallen.

Zo, nu stop ik met posten hier voorlopig. Weinig respons.:p

Heb je veel moeten omrijden voor die SuperChargers op weg naar vakantie in Italië?

:)
 
We zijn er. 3 weken geleden toen het nog zomer was 1261 km met gemiddeld 182 wh/km, vandaag 211. Brr. Dat went echt niet.

Alle coronamaatregelen, verklaringen van negatieve tests en zelf verklaringen waren nodeloos. 265 down the drain. Nergens aangehouden je kon overal doorknallen.

Zo, nu stop ik met posten hier voorlopig. Weinig respons.:p
Vorige week nergens controles gezien tussen Oostenrijk-Duitsland en Italie. Zelfs de Duitsers staken de massaal de grens over naar Oostenrijk voor de herfstvakantie.
 
Last edited:
Vorige werk nergens controles gezien tussen Oostenrijk-Duitsland en Italie. Zelfs de Duitsers staken de massaal de grens over naar Oostenrijk voor de herfstvakantie.
Open grenzen. Alle eisen omtrent testen zijn gewoon bureaucratie. Dat dacht ik al want wie gaat dat controleren? Maar enfin, hier nul reacties op verzoeken om getest te mogen worden. Ik vrees dat we de komende 6 maanden minimaal hier niet meer komen.
 
Ja, vooralsnog wel. Maar je weet nooit hoe het loopt. En ik wil niet de kans lopen dat ik a/d grens ineens een tentje in moet om de adamsappel en de hersenpan te laten kietelen. En al helemaal niet dat ik per ongeluk Covid-19 exporteer.
De kans dat er aan de grens een test plaatsvindt nadert wel de nul. Boot of vliegtuig is geregeld, met de auto mag je het zelf uitzoeken. Tig mails gestuurd met het verzoek om getest te mogen worden. Reazioni zero