You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Met de suc's perfect binnen bereik intussen.Leeft dit draadje nog of is Italie inmiddels een no-go area voor EV's?
Enel doet het wereldwijd wel aardig, dacht ik, met hun duurzame productie.
Iemand al in Calabria geweest?
Probeer nog een paar laatste zonnestralen te pakken.Dir draadje leeft voornamelijk tijdens en in aanloop naar de zomervakantie
...
Maar de wegen daarentegen, zeker als je op 21" rijdt...
Welkom.
In 'jouw' Tesla zit een 1,5 lader. Oftewel maximaal 16,5kW/24A (80 km per uur) via laadpaal op AC.
Snel laden, bijv SuC of Fastned is DC laden. Dan wordt het batterijpakket rechtstreeks zonder conversie geladen.
De duo lader bestond uit twee 11kw laders, (een was optioneel) onder de achterbank. Die achterbank is iets gezakt en er is een enkele 17kw lader standaard voor in d eplaats. Die schijnt in een zijvak van de achterbak te zitten.Dank je. Dat is dan geen duolader of bestaat dat niet meer? Moet maar eens een technische cursus gaan volgen...
De duo lader bestond uit twee 11kw laders, (een was optioneel) onder de achterbank. Die achterbank is iets gezakt en er is een enkele 17kw lader standaard voor in d eplaats. Die schijnt in een zijvak van de achterbak te zitten.
Goedenavond allemaal. In mei krijg ik een S 75D. We rijden regelmatig naar Toscane, iets boven Volterra. De reis tot en met Forte dei Marmi moet geen probleem zijn. Maar onder Pisa is het gedaan met de pret. In Terricciola is een agiturismo die destination charging aanbiedt. Ik begrijp dat de getankte energie betaald wordt door de aanbieder. Enfin, heb ze al gemaild en ik ben welkom. Iemand nog tips? Toch nog een laadpas meenemen maar welke?
In oude posts lees ik over een duolader. Bij 'mijn' Tesla zit een snellader. Weet iemand wat de verschillen zijn?
Tot slot nog een andere vraag even los van Italië. Ik moet een creditcard koppelen in mijn Tesla-account, ik neem aan voor de energiekosten. Heeft iemand ervaring hiermee met een geleasde auto?
Bedankt alvast.
installeer de enel-go op je smartphone die zitten echt wel overal ook in Volterra is een laadpaal, staat hier in dit draadje uitgelegd hoe te installeren
prego. er zijn daar wel wat trukken voor ;-) ook in dit draadjeIk zag het ja. De app ging mis, zal het nog via het www proberen. Grazie!
prego. er zijn daar wel wat trukken voor ;-) ook in dit draadje
Goedenavond allemaal. In mei krijg ik een S 75D. We rijden regelmatig naar Toscane, iets boven Volterra. De reis tot en met Forte dei Marmi moet geen probleem zijn. Maar onder Pisa is het gedaan met de pret. In Terricciola is een agiturismo die destination charging aanbiedt. Ik begrijp dat de getankte energie betaald wordt door de aanbieder. Enfin, heb ze al gemaild en ik ben welkom. Iemand nog tips? Toch nog een laadpas meenemen maar welke?
In oude posts lees ik over een duolader. Bij 'mijn' Tesla zit een snellader. Weet iemand wat de verschillen zijn?
Tot slot nog een andere vraag even los van Italië. Ik moet een creditcard koppelen in mijn Tesla-account, ik neem aan voor de energiekosten. Heeft iemand ervaring hiermee met een geleasde auto?
Bedankt alvast.
laden bij een agriturismo is geen probleem, hebben vaak ook krachtstroom. Afgelopen zomer 3 weken in Italie geweest waaronder ook vlak boven Volterra ( Agriturismo Diacceroni ) en konden gewoon op lokatie met krachtstroom laden en nooit openbaar hoeven laden