Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Wij zijn deze winter voor het eerst naar Oostenrijk gaan skiën met de Tesla, dit is ons zeer goed bevallen. We willen graag eind september naar Italië, de driehoek Firenze, Sienna, Pisa. Zou dit haalbaar zijn met de Tesla. Iemand hier ervaring mee ?
 
ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Wij zijn deze winter voor het eerst naar Oostenrijk gaan skiën met de Tesla, dit is ons zeer goed bevallen. We willen graag eind september naar Italië, de driehoek Firenze, Sienna, Pisa. Zou dit haalbaar zijn met de Tesla. Iemand hier ervaring mee ?

Jazeker, vorig jaar ook gedaan. Zelfs naar Rome geweest.
Er is echter een apart draadje over Italië. Daar vind je alles over laden, waar en hoe en met welke passen.
 
ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Wij zijn deze winter voor het eerst naar Oostenrijk gaan skiën met de Tesla, dit is ons zeer goed bevallen. We willen graag eind september naar Italië, de driehoek Firenze, Sienna, Pisa. Zou dit haalbaar zijn met de Tesla. Iemand hier ervaring mee ?
Dat gaat makkelijk. Vorig jaar naar Toscane gereden. Zie hiervoor ook het andere draadje.

Vakantie - Italië
 
ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Wij zijn deze winter voor het eerst naar Oostenrijk gaan skiën met de Tesla, dit is ons zeer goed bevallen. We willen graag eind september naar Italië, de driehoek Firenze, Sienna, Pisa. Zou dit haalbaar zijn met de Tesla. Iemand hier ervaring mee ?

ik zou er niet aan beginnen, volstrekt onmogelijk.. duurt nog jaren voordat dat kan.. zie elders op dit dit forum de verschrikkelijke ervaringen van andere Tesla rijders..

-;)
 
ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Wij zijn deze winter voor het eerst naar Oostenrijk gaan skiën met de Tesla, dit is ons zeer goed bevallen. We willen graag eind september naar Italië, de driehoek Firenze, Sienna, Pisa. Zou dit haalbaar zijn met de Tesla. Iemand hier ervaring mee ?
Poverina! Eerste post hier en al meteen terechtgewezen door een stel Ollanders ;)

Wij zitten in augustus hier. No worries, just go!
 
Ja en als iedereen die daarin post daar niks tegen heeft, why bother??

het probleem stelt zich voor diegene die posten...
maar wel voor diegene die later op zoek gaan naar info als zij ook eens naar Italië of Itali willen.
In welk Itali(ë) draadje moet je gaan zoeken ?

Laat ons een beetje proper op onszelf zijn.
 
Ja en als iedereen die daarin post daar niks tegen heeft, why bother??
Nu krijgen we weer die oude garde ('strenge regels, vooral geen nieuwe draadjes aanmaken') versus nieuwelingen ('laat iedereen toch doen wat hij handig vindt') discussie. Maar kom op jongens, als we het hier prima vinden als er naast een vaak gebruikt draadje "Vakantie in Italië" ook een nieuw draadje "Vakantie in Itali" wordt gebruikt dan kunnen we denk ik beter stoppen met zijn allen. Natuurlijk heeft Sybille goede intenties, maar iemand er op wijzen dat er al een bestaand draadje is is geen terechtwijzing maar een doodnormale poging om het hier overzichtelijk te houden. Slot op dit draadje en verder informatie uitwisselen in het bestaande draadje!
 
Last edited: