Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Stelvio - net na de top, in westelijke richting...

DSCF0921.jpg
 
wat bedoel je met "beschikbaar"? - staat verder alles uit? waarschijnlijk niet en waarschijnlijk vliegt je stop er uit. Doe moet je dan wel omzetten. Daarnaast wordt de stekker/aansluitig ig erg warm. Ik zou 'm gewoon op 10A laten staan als eea niet te warm wordt. Ik laadt doorgaans op niet sneller dan op 8A op ons Italiaanse vakantielocatie.
 
wat bedoel je met "beschikbaar"? - staat verder alles uit? waarschijnlijk niet en waarschijnlijk vliegt je stop er uit. Doe moet je dan wel omzetten. Daarnaast wordt de stekker/aansluitig ig erg warm. Ik zou 'm gewoon op 10A laten staan als eea niet te warm wordt. Ik laadt doorgaans op niet sneller dan op 8A op ons Italiaanse vakantielocatie.
Ok. Grazie. Scherm geeft nu 10/13A aan.

Kom een glaasje wijn drinken als je in de buurt bent!
 
Vandaag begonnen aan onze reis van Groningen naar Sicilie. Op de A31 de max snelheid een paar keer opgezocht, vw verkeer echter niet boven de 220 km/u geweest, en verder stevig doorgereden met 140-150 km/u. Buiten temp 29 graden. Na 3 uur rijden gaf display ‘beperkte airco en batterijkoeling’ aan. Contact met Tesla opgenomen, al rijdende, en zij konden op afstand zien dat de compressor vd airco oververhit was. Kreeg het advies om bij volgende pauze via controls ‘power off’ te verrichten om ‘sensoren te resetten’. Daarna idd melding weg, en aan de SuC gehangen. Hebben we te hard gereden? Buurman uit Noorwegen adviseerde mij om de zgn ‘range mode’ in te schakelen. Doen jullie dat ook standaard?
 

Attachments

  • ED74AA69-5A26-4C00-A211-CF448A9834A8.jpeg
    ED74AA69-5A26-4C00-A211-CF448A9834A8.jpeg
    233.6 KB · Views: 49
  • 31B7D225-373E-4D12-AE1A-3A2FE1305485.jpeg
    31B7D225-373E-4D12-AE1A-3A2FE1305485.jpeg
    239.3 KB · Views: 42
Dank je. Mijn schuld. Was de eerste keer. Beide stekkers van de Mennekes zijn verschillend. Net de verkeerde aan de goede kant geprobeerd en gedacht dat de linkerdoos van de paal dan de juiste ingang was. Ook wel logisch want in de app moet je ook de linker kiezen. Uiteindelijk na terugkomst gelukt maar toen stond de auto scheef. Verplaatst en toen lukte het niet meer, de hele tijd foutmeldingen. Volgende keer maar direct goed doen. Mama mia.
 
  • Informative
Reactions: MarcelS
Dank je. Mijn schuld. Was de eerste keer. Beide stekkers van de Mennekes zijn verschillend. Net de verkeerde aan de goede kant geprobeerd en gedacht dat de linkerdoos van de paal dan de juiste ingang was. Ook wel logisch want in de app moet je ook de linker kiezen. Uiteindelijk na terugkomst gelukt maar toen stond de auto scheef. Verplaatst en toen lukte het niet meer, de hele tijd foutmeldingen. Volgende keer maar direct goed doen. Mama mia.
Limbo! :p
 
  • Funny
Reactions: robertvg