Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
ik zit telkens in mijn hoofd met +/- 25ct per KwH als faire prijs.

in realiteit betaal ik met mijn SWD flat rate pas gemiddeld 10ct per KwH
Dat is bijna voor niks. Heb ooit bij een paal in Duitsland gestaan, was van Innogy, waar ze pas echt de hoofdprijs vroegen om zonder account of abonnement te kunnen laden. 0,50 vind ik wel redelijk. Maar ja, ik hoef het niet zelf te betalen!
 
  • Like
Reactions: DamascuS75D
Ionoty breidt uit in Italië, onder andere in Versilia Est (vlakbij SuC Forte dei Marmi maar mss minder troosteloos). Verder ook nieuwe SuC's:

La seconda metà dell’anno vedrà l’entrata in funzione di altre stazioni di Supercharger, che infoltiranno la rete anche nelle Regioni meridionali. Si parte da Torino, con un secondo sito ancora da definire che si affiancherà a quello già attivo di Moncalieri, e si arriva fino a Brindisi.

In mezzo: Bardonecchia (TO), Genova, Bergamo, Udine e le Isole, con Catania (in Sicilia) e Olbia e Oristano (in Sardegna). A questi, nel corso del 2022, si sommeranno infine Perugia e Campofelice di Roccella (PA), stando almeno a quanto già programmato.

  • Bardonecchia (TO)
  • Torino
  • Genova
  • Bergamo
  • Udine
  • Brindisi
  • Catania
  • Olbia
  • Oristano
  • Perugia (2022)
  • Campofelice di Roccella (PA)

Prego
 
  • Informative
Reactions: jpvdheijn
Ik rijd dit weekend op en neer naar Toscane. Hebben jullie nog tips tricks ivm corona?
Wij gaan maandag. Je hebt het wel gelezen, je moet een negatief testresultaat laten zien, 5 dagen in quarantaine en dan weer een negatief testresultaat laten zien. Nou, dat ga ik niet doen, al een afspraak staan voor testen a.s. dinsdag. En dan maar hopen dat we niet aangehouden worden, dan moet ik gaan lullen.
 
Aziende Usl. De Italiaanse GGD
Dankjewel die kende ik nog niet. Hebben ze daar goede koffie?
Ik zit ook nog te puzzelen met abrp of ik alleen via SuCs ga of dat ik mijn nieuwe EnBW laadpas ga proberen in DE en CH. Ik zie veel 300kW snelladers van EnBW direct aan de snelweg. De routes die abrp plant met EnBW zijn alleen altijd langer dan wanneer ik alleen met SuCs laat plannen
 
Wij gaan maandag. Je hebt het wel gelezen, je moet een negatief testresultaat laten zien, 5 dagen in quarantaine en dan weer een negatief testresultaat laten zien. Nou, dat ga ik niet doen, al een afspraak staan voor testen a.s. dinsdag. En dan maar hopen dat we niet aangehouden worden, dan moet ik gaan lullen.
Ik heb mijn plannen om naar Frankrijk af te reizen voorlopig maar in de ijskast gezet. De Franse politie laat niet met zich sollen en ze controleren behoorlijk veel bij de peages.
 
Dankjewel die kende ik nog niet. Hebben ze daar goede koffie?
Ik zit ook nog te puzzelen met abrp of ik alleen via SuCs ga of dat ik mijn nieuwe EnBW laadpas ga proberen in DE en CH. Ik zie veel 300kW snelladers van EnBW direct aan de snelweg. De routes die abrp plant met EnBW zijn alleen altijd langer dan wanneer ik alleen met SuCs laat plannen
Ben er nooit geweest. Verleden jaar in mijn beste Italiaans gevraagd of ik er getest zou kunnen worden, nooit meer iets gehoord. Lijkt de Nederlandse GGD wel!

Maar jij gaat wel, zonder tests??

Ik denk dat ik even naar DM over de grens rij om een paar zelftests te kopen. Als we worden aangehouden kunnen we altijd ter plekke nog testen. Wat een ellende allemaal.