robertvg
Extremely Well-Known Member
Nee hoor, geen enkele klep gaat verder open dan hij kanDat is alleen bij een X inderdaad.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor, geen enkele klep gaat verder open dan hij kanDat is alleen bij een X inderdaad.
Mijn MY heeft wel al eens kennis gemaakt met het plafond. Gelukkig was dit gladde beton en is de pearl white sterke verf. Geen schade.Voor het geval de vragensteller het nog niet had begrepen: de vraag is alleen met of zonder schade en dan wint de X..
Verjaard dus neem ik aan? Die ga je toch niet meer betalen?Heeft weinig met Tesla te maken, maar wel met vakantie Italië.. Vandaag kreeg ik een bekeuring uit Italië omdat de inrijdende tol mijn auto niet gescand heeft (uitgaande wel). Kenteken zei me vaag iets, opgezocht bij RDW en toen verder gelezen.. Overtreding was op 13-6-2013!!! Dat was nog met mijn hybride Toyota.
LOL die Italianen.
die incassos worden opgekocht door incassobureaus en die proberen ze nog bij je te innen. Als je bezwaar aantekent dan krijg je geen reactie en na 1-2 jaar later komt via een ander incassobureau dezelfde aanmaning weer in de bus. Ik stuur tegenwoordig gelijk factuur mee voor de tijd die ik moet besteden aan deze onzin.Verjaard dus neem ik aan? Die ga je toch niet meer betalen?
Is het een bekeuring of een navordering?Heeft weinig met Tesla te maken, maar wel met vakantie Italië.. Vandaag kreeg ik een bekeuring uit Italië omdat de inrijdende tol mijn auto niet gescand heeft (uitgaande wel). Kenteken zei me vaag iets, opgezocht bij RDW en toen verder gelezen.. Overtreding was op 13-6-2013!!! Dat was nog met mijn hybride Toyota.
LOL die Italianen.
Niet helemaal duidelijk. Lijkt me een navordering. Maar goed, ‘overtreding’ uit 2013 (ze hebben mijn auto niet gescand bij een ingang) geadresseerd aan mijn Holding die in 2016 is opgericht.Is het een bekeuring of een navordering?
Nee uiteraard niet, geen Lire!Verjaard dus neem ik aan? Die ga je toch niet meer betalen?
Ligt eraan of het een bekeuring of een navordering is.Heeft weinig met Tesla te maken, maar wel met vakantie Italië.. Vandaag kreeg ik een bekeuring uit Italië omdat de inrijdende tol mijn auto niet gescand heeft (uitgaande wel). Kenteken zei me vaag iets, opgezocht bij RDW en toen verder gelezen.. Overtreding was op 13-6-2013!!! Dat was nog met mijn hybride Toyota.
LOL die Italianen.
Haha nee, niet doen. Verleden week achteruit gereden bij tolpoort en op Tweede Kerstdag zelfs twee keer. Mag ook niet las ik. We wachten de komende 10 jaar maar af dan.Nee uiteraard niet, geen Lire!
Mooi verwoord. Ook net terug en eerlijk gezegd een drama met de navigatie, die holt echt achteruit in plaats van vooruit. Ook het ontbreken van fileinformatie (aan de hand van de resterende tijd zie je of er wel of geen file is) en het niet kunnen zien van de totale resterende afstand blijft een gemis. Ik mis die dingen echt. Gelukkig was het redelijk rustig aan de SuC's. Bij SuC Bruchsal stonden we met 4 witte Tesla's, alleen Nederlanders. En bij Pfalzfeld stonden we om 1730 helemaal alleen.We zijn gisteren teruggekomen van 2 weekje Puglia, omgeving Nardo. Op de heenweg in de omgeving Lugano geslapen en op de terugweg in de buurt van Bazel. Wat is het toch een lang land…
Inmiddels zie je in het zuiden andere EV’s, toch is het ook hier Tesla die het hardst gaat (met name MY). Laders heb ik ook gezien, maar meestal niet in werkbare toestand.
Onze lokale vrienden hadden nog geen ervaring met een EV en uiteraard wel de nodige vooroordelen. Aangezien ik mij opwierp als de BOB tijdens de vele etentjes, heb ik de nodige vooroordelen weten weg te werken: ‘mama Mia’, ‘noooo’,
Met een beetje opletten en zelf nadenken blijft er nog veel tijd te winnen tijdens de reis. De navigatie had nogal de neiging veel te conservatief om te hoog met verbruik en hield een veilige marge aan: altijd was wel een SUC verder te halen en dat bleek altijd een versie met V3 te zijn ipv de voorgestelde SUC met alleen V2 (en in Italië vaak nog gemaximeerd tot 120 of 130kW).
Ben er nog steeds niet uit of dat Tutor systeem werkt: Italianen negeren het massaal. Ik heb de middenweg gevolgd: 140km/u op autopilot.
File informatie zie je als je premium connectivity hebt. Als dat voor jou een punt us, zou ik voor die ene maand van de reis wel 10€ voor over hebben. Ook al om naar de radio van het thuisland te kunnen luisteren of dpotify met muziek van het land van bestemming.Ook het ontbreken van fileinformatie (aan de hand van de resterende tijd zie je of er wel of geen file is)
Ik heb premium Phil. Ik bedoel het krijgen van een bericht dat er een file staat en wat de lengte is. Elke normale routeplanner heeft dat en ja, er zijn berijders die dat geen probleem vinden maar ik wel. Rij je van Melegnano naar Beckenried en dan zie je een lang lint met hele kleine stukjes oranje (of is het rood?) en je weet verder helemaal niets. En dat in 2023...File informatie zie je als je premium connectivity hebt. Als dat voor jou een punt us, zou ik voor die ene maand van de reis wel 10€ voor over hebben. Ook al om naar de radio van het thuisland te kunnen luisteren of dpotify met muziek van het land van bestemming.
Premium connectivity kan maandelijks opgezegd worden.
File informatie zie je als je premium connectivity hebt.
Een bedenking...Ik heb premium Phil. Ik bedoel het krijgen van een bericht dat er een file staat en wat de lengte is. Elke normale routeplanner heeft dat en ja, er zijn berijders die dat geen probleem vinden maar ik wel. Rij je van Melegnano naar Beckenried en dan zie je een lang lint met hele kleine stukjes oranje (of is het rood?) en je weet verder helemaal niets. En dat in 2023...