Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Kroatië

Goed idee, een apart Kroatië Topic!


  • Total voters
    69
This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien er in 2 jaar enorme verbeteringen zijn qua infrastructuur voor EV, en het enorme aantal SuC in korte tijd voor dit mooie vakantieland start ik dit draadje. Ik ben al 20+ naar Kroatië geweest en weet daar inmiddels aardig de weg. Mijn vrouw is van origine Kroatisch en ik heb veel ervaring met laden en leuke eetgelegenheden. Gisteren teruggekomen van een kort bezoek en zal hier deze week van alles posten. Ik heb gezocht maar nog geen specifiek topic gevonden over vakantie Kroatië, maar kan het uiteraard mis hebben...
 
Als je toch even de tijd neemt zou je wellicht zoiets als dit (hier voor Frankrijk) kunnen maken - kan het worden opgenomen in Teslavragen van HansN.

Dat is een goeie. Ga ik zeker doen. Ook qua tolinfo en trucs weet ik een hoop. ik heb een tolkastje, erg makkelijk en prijzen zijn gewoon netjes. onder de euro meestal. Wij hebben een Kroatisch adres en kunnen extra tolkastjes etc aanvragen en uitlenen indien gewenst.